Farvel & tak....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

K&S

jydeinden skriver:

hihi jeg tror også min mormor ville have ønsket hun havde haft sådanne billeder af min kusine da hun var lille.

For kan huske en episode en gang hvor vi ikke kunne forstå hvor hun var henne, så var hun gået hen til skuffen hvor plastik poserne lå ( fryserposerne) og så ellers rullet sådan en hel rulle ud.. haha

hun kunne da self ikke forstå at min mormor var lidtt træt af det

Hehe, børn har det sjovest med at rode helt vildt...!

Jeg kan sagtens lægge Antons tøj på plads i skabet FLERE gange om dagen, han har nemlig fundet ud af at åbne lågen derind til

Meeeeen han er faktisk også begyndt at lægge det ind i skabet igen (hvilket jo er sødt) men det er jo ikke til at finde noget som helst bagefter...! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

K&S

ESV skriver:

Åh hvor godt altså!!

Og nej det behøver ikke være så svært som man frygter, jeg troede også det ville blive helt forfærdeligt herhjemme men ligepludselig en dag nægtede hun bare at tage sin nat flaske, men spiste gerne en potion havregrød istedet for, som blev afløst af en banan senere hen og som nu er blevet afløst af ingen ting.. Det er SÅ fedt!!

Det er SÅ FEDT

Vi har ikke haft erstattet flasken med noget i dag, jeg havde overvejet at skifte over til sødmælk og reducerer pr. dag meeen nu tog jeg chancen...!

Han er nemlig begyndt at spise rigtig meget aftensmad igen efter at han selv sidder med skål/tallerken og ske/gaffel (og vi så bare supplerer ved siden af) 

Anmeld

11. september 2011

K&S

sne190810 skriver:

Orh, hvad er der dog med de skide tampax?

Jeg tror Sne har ædt/savlet/ødelagt en hel pakke sammenlagt!!

Jeg har konsekvent døren lukket indtil soveværelset og badeværelse konstant, fordi er der bare den mindste åbning kan jeg være sikker på at der tøffer en lille myre derind og laver ravache .. haha
Enten er det alt tøjet som bare skal hives ned, ellers så har jeg to kasser med diverse toliet/badeværelsesting som skal tømmes.

Sidste nye var hun har fundet en mascara (Hvordan ved jeg ikke, for jeg har mit make-up oppe, netop fordi hun har lange fingre) som hun havde fået åbnet  Den sad hun da lige og gnaskede på .. Hun var HELT sort i munden, og begyndte at stortude med tårer og det hele, da jeg tog den fra hende. Hun virkede som om den smagte godt ..

Men der fik hun i hvert fald da lige lidt kemikalier og andet godt ..

SKØNNE PIGE!

Anmeld

11. september 2011

jydeinden

K&S skriver:

Hehe, børn har det sjovest med at rode helt vildt...!

Jeg kan sagtens lægge Antons tøj på plads i skabet FLERE gange om dagen, han har nemlig fundet ud af at åbne lågen derind til

Meeeeen han er faktisk også begyndt at lægge det ind i skabet igen (hvilket jo er sødt) men det er jo ikke til at finde noget som helst bagefter...! 

hahaha

jamen der var jo heller ingen der sagde at han også skulle lære at rydde op efter sig.

Det er megettt sjovere bare at lege med tøjet, og så må moarr lege gætteleg næste gang hun skal finde noget tøj.. griner

Anmeld

11. september 2011

K&S

Frøken J. skriver:

Tjah, hvis din knægt ender som min bror, bliver han en flot ung mand en dag! haha! Ej, han er da bare så sød, altså! (Din dreng )

Åh jo! Tålmodighed er ikke et ord, som findes i mit ordforråd længere

Taaaaaak  

Jeg fødte selv 38+0, så nåede ikke at blive SÅ utålmodig igen, men man vil jo SÅ gerne bare blive MOR

Anmeld

11. september 2011

K&S

jydeinden skriver:

hahaha

jamen der var jo heller ingen der sagde at han også skulle lære at rydde op efter sig.

Det er megettt sjovere bare at lege med tøjet, og så må moarr lege gætteleg næste gang hun skal finde noget tøj.. griner

Lige præcis  jeg ved ikke hvor mange gange, jeg kan lede efter mine sko i løbet af en dag, de er åbenbart vildt sjove at lege med

Anmeld

11. september 2011

Frøken J.

K&S skriver:

Taaaaaak  

Jeg fødte selv 38+0, så nåede ikke at blive SÅ utålmodig igen, men man vil jo SÅ gerne bare blive MOR

Heldige asen! Jeg har bare længe haft en intuitiv fornemmelse af, at jeg ikke går til termin, men det er jo også "farligt" at tænke, for så går jeg sikkert 2 uger over

Anmeld

11. september 2011

K&S

Frøken J. skriver:

Heldige asen! Jeg har bare længe haft en intuitiv fornemmelse af, at jeg ikke går til termin, men det er jo også "farligt" at tænke, for så går jeg sikkert 2 uger over

Ja, man skal passe på med, hvad man siger! Men jeg havde faktisk igennem hele graviditeten sagt, at jeg fødte 14 dage før tid, for Søren skulle starte i skole igen på min terminsdag og det ville jo altså passe RIGTIG dårligt, hvis jeg fødte der eller gik over tid og WUPTI, præcis 14 dage før termin (klokken 04.20 ) kom Anton til verden

Og vi kunne derfor nyde 14 dage sammen, inden han startede i skole igen

Anmeld

11. september 2011

jydeinden

K&S skriver:

Lige præcis  jeg ved ikke hvor mange gange, jeg kan lede efter mine sko i løbet af en dag, de er åbenbart vildt sjove at lege med

haha

jamen der var jo heller ingen der sagde at du skulle hurtigt ud af døren nogensinde.. i hvertfald ikke hvis man spørg børnene.

Der har min kære mor prøvet noget endnu "sjovere" hun passede en gang dagplejebørn. Og jeg ved ikke hvordan, men på en eller anden måde havde den ene af tøserne altså lige fundet en læbestift, imens min mor var ude at putte de andre børn.

Så sad hun ellers pænt og kørte den ned i gulvtæppet, så det blev så smukt rødt.

( det var så den yndlings læbestift der blev ødelagt)

Anmeld

11. september 2011

K&S

jydeinden skriver:

haha

jamen der var jo heller ingen der sagde at du skulle hurtigt ud af døren nogensinde.. i hvertfald ikke hvis man spørg børnene.

Der har min kære mor prøvet noget endnu "sjovere" hun passede en gang dagplejebørn. Og jeg ved ikke hvordan, men på en eller anden måde havde den ene af tøserne altså lige fundet en læbestift, imens min mor var ude at putte de andre børn.

Så sad hun ellers pænt og kørte den ned i gulvtæppet, så det blev så smukt rødt.

( det var så den yndlings læbestift der blev ødelagt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.