GODNATFLASKE!
Hvem siger, det skal være svært at kvitte godnatflasken 

Anton har i en uges tid spist alt mellem 50 og 250 ml. i hans godnatflaske, men i går ville han kun have 30 ml., rejste sig op fra mine arme og kiggede kun efter sin sut og nusseklud, som lå i sengen 
Så her til aften tænkte jeg - NU skal det afprøves, for han har jo tydeligvis ikke brug for flasken (rent mæthedsmæssigt)...! Men jeg har gruet for denne dag i flere måneder, vi har nemlig en meget temperamentsfuld lille mand, som ved hvad han vil og ikke vil, så jeg var overbevist om, at Anton ville skrige og blive fuldstændig hysterisk, når han ikke fik sin godnatflaske, meeeeen jeg har da verdens mest fantastiske lille søn 

Efter aftensmad puslede far ham og gav ham nattøj på, så legede vi en ½ times tid, hvor jeg også lige havde nået at sætte en kop sødmælk og en bog parat på værelset.
Vi siger godnat til farmand, som vi plejer at gøre, går ind på hans værelse, sætter os i lænestolen (hvor han plejer at få sin flaske), men læser istedet bogen! Så får han en tår mælk, masser af kys og godnat"ord", sættes ned i tremmesengen, hvor han hurtigt snupper sut og nusseklud og derefter vinker til mig
jeg vinker igen og laver flyvekys og går derefter ind i stuen - der går ca. 20 min. inden han giver lyd fra sig, her får han en tår mælk mere, et kys og goooodnat skat og
BUM BUM BUM - NU SOVER HAN SGU 

I skal da ikke snydes for et billede eller 3 af den STORE dreng, taget i går, hvor han lige pludselig var MEGET stille