Jensens Bøfhus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

lisesp83

Hvor dejligt - og hvor er han skøn. Godt billede af jer.

Vi har også tit haft Julie med ude at spise, og det fungerer altså meget godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

camillakrath

lisesp83 skriver:

Hvor dejligt - og hvor er han skøn. Godt billede af jer.

Vi har også tit haft Julie med ude at spise, og det fungerer altså meget godt.

Årh tusind tak

Her går det også rigtig fint. Dog har vi også prøvet at han fik en skrigetur eller to, men så er det bare med at gå lidt ud

Anmeld

11. september 2011

twinboys

omen del år er det ham der sidder med sin kone og barn/børn og spiser der...

nuuurhhh han er dejlig... godt billede af jer...

Majbritt

Anmeld

11. september 2011

LinLin

camillakrath skriver:

I fredags havde vi Benjamin med på Jensens bøfhus. Selvom han kun fik sin flaske så var han ligeså vild med at være ude at spise som mor og far

Hvor hyggeligt Vi har også haft Adam med siden han var 2 mdr eller noget i den stil (der ligger en Jensens i TIlst hvor vi boede før )

Vi har faktisk lige været der i sidste uge hvor han fik sin første menu (han er lige blevet 1 år) - han syntes det var så fedt at sidde der og spise frikadeller, kartofler, majs, ærter og feta!

Anmeld

11. september 2011

lisesp83

camillakrath skriver:

Årh tusind tak

Her går det også rigtig fint. Dog har vi også prøvet at han fik en skrigetur eller to, men så er det bare med at gå lidt ud

Ja det har vi nu også prøvet. Som du siger, så afleder man lige opmærksomheden i stedet. .. Så går det gerne.

Min datter er nu 17 mdr - og man skal bare stikke hende noget mad - så er hun stille haha. (meget madglad)

Anmeld

12. september 2011

camillakrath

twinboys skriver:

omen del år er det ham der sidder med sin kone og barn/børn og spiser der...

nuuurhhh han er dejlig... godt billede af jer...

Majbritt

Tusind tak  Han er bare sådan en glad dreng

Anmeld

12. september 2011

camillakrath

lisesp83 skriver:

Ja det har vi nu også prøvet. Som du siger, så afleder man lige opmærksomheden i stedet. .. Så går det gerne.

Min datter er nu 17 mdr - og man skal bare stikke hende noget mad - så er hun stille haha. (meget madglad)

haha  Ej jeg glæder mig til han får den alder. Så han også kan sidde og få lidt mad og sådan

Jeg har altid pakket hans yndlingslegetøj, varmet en flaske, medbragt slynge (den ELSKER han), osv osv  

Anmeld

12. september 2011

camillakrath

DAs mor skriver:

Hvor hyggeligt Vi har også haft Adam med siden han var 2 mdr eller noget i den stil (der ligger en Jensens i TIlst hvor vi boede før )

Vi har faktisk lige været der i sidste uge hvor han fik sin første menu (han er lige blevet 1 år) - han syntes det var så fedt at sidde der og spise frikadeller, kartofler, majs, ærter og feta!

EJ hvor lyder det bare hyggeligt. Jeg glæder mig sådan til at det er Benjamins tur til at sidde og få de der spændende børnemenuer med ballon og det hele

Men kan man egentlig få salatbar til de små? Jeg tænker så man kan gå op og tage grøntsager til dem, som de kan sidde og guffe?

Anmeld

12. september 2011

LinLin

camillakrath skriver:

EJ hvor lyder det bare hyggeligt. Jeg glæder mig sådan til at det er Benjamins tur til at sidde og få de der spændende børnemenuer med ballon og det hele

Men kan man egentlig få salatbar til de små? Jeg tænker så man kan gå op og tage grøntsager til dem, som de kan sidde og guffe?

Han fik nu bare lidt af mig og hans far... Så meget spiser en dreng  på 1 år jo ikke - og vi havde købt menu til ham. tjenerne sagde heller ikke noget til det

Anmeld

12. september 2011

camillakrath

DAs mor skriver:

Han fik nu bare lidt af mig og hans far... Så meget spiser en dreng  på 1 år jo ikke - og vi havde købt menu til ham. tjenerne sagde heller ikke noget til det

Nåh nej selvfølgelig. Det ville jeg også gøre

Men hvad med deres menuer til børn? Er det så med kartofler og sådan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.