Jensens Bøfhus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.879 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. september 2011

camillakrath

I fredags havde vi Benjamin med på Jensens bøfhus. Selvom han kun fik sin flaske så var han ligeså vild med at være ude at spise som mor og far

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Moar2011

ihh lækkert billede - hvor gammel er han ? .. jeg bliver altid så nervøs ved at tag storm med sådan nogen steder hen, hva hvis han græder , piver osv.. så er der kun mig til at tag ham og hvis jeg så ikk kan få ham til at være glad igen .. :s .. synes det så fedt du tager chancen ..

Anmeld

11. september 2011

Koen.

ååh hvor er han kær

Anmeld

11. september 2011

camillakrath

Babyklar skriver:

ihh lækkert billede - hvor gammel er han ? .. jeg bliver altid så nervøs ved at tag storm med sådan nogen steder hen, hva hvis han græder , piver osv.. så er der kun mig til at tag ham og hvis jeg så ikk kan få ham til at være glad igen .. :s .. synes det så fedt du tager chancen ..

Han er født den 18/4. Benjamin har været med ude og spise siden han var 2 måneder

Men vi tager så kun de steder hen, hvor børn er velkomne. Så er man meget mere afslappet og det påvirker bare Benjamin rigtig meget.

Anmeld

11. september 2011

camillakrath

tanja. skriver:

ååh hvor er han kær

Tak

Anmeld

11. september 2011

Moar2011

camillakrath skriver:

Han er født den 18/4. Benjamin har været med ude og spise siden han var 2 måneder

Men vi tager så kun de steder hen, hvor børn er velkomne. Så er man meget mere afslappet og det påvirker bare Benjamin rigtig meget.

jaa, det er rigtig ... storm er fra den 16/4 .. burde måske bare tag chancen og tag storm med ..

Anmeld

11. september 2011

camillakrath

Babyklar skriver:

jaa, det er rigtig ... storm er fra den 16/4 .. burde måske bare tag chancen og tag storm med ..

Vi synes det er super hyggeligt. Men man skal selvfølgelig være forberedt på at det kan blive på de smås præmisser  

Vi plejer at få det til at passe med Benjamins sengetid. Han sover klokken 19 hver aften. Men imens jeg bestilte og fik min mad sad han ved mig. Og han grinte, og snakkede MEGET højt

Man skal bare tage sin forholdsregler og være forberedt

Anmeld

11. september 2011

camillakrath

11. september 2011

B&J

ej hvor er det bare et super flot billede af jer

og hvor lyder det bare hyggeligt

Anmeld

11. september 2011

camillakrath

B&J skriver:

ej hvor er det bare et super flot billede af jer

og hvor lyder det bare hyggeligt

Årh tusind tak fordi du kommenterede  Det varmer sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.