Åhh det er så dyrt - men loooove it :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

AnnaK89

Faith skriver:

http://radiserne.dk/product_info.php?cPath=135_136&products_id=4086

Jeg har lige købt 2 af de her til mine drenge

De er bare så lækre  

Så dem godt igår i orange og lilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Maja_4000

AnnaKJ skriver:

Der er for ..............  1200 kr  Shhhhhhhhhhhh! 

Er det rigtigt ?! 

Hold da op :b

Anmeld

10. september 2011

Faith

AnnaKJ skriver:

De er bare så lækre  

Så dem godt igår i orange og lilla

Ja dem så jeg osse godt da jeg var inde og købe mine. Det er altså virkelig noget lækkert tøj! Jeg har aldrig haft dårlige oplevelser med det.

Anmeld

10. september 2011

AnnaK89

Maja_4000 skriver:

Er det rigtigt ?! 

Hold da op :b

Ja det er det vist godt nok 

Anmeld

10. september 2011

AnnaK89

Faith skriver:

Ja dem så jeg osse godt da jeg var inde og købe mine. Det er altså virkelig noget lækkert tøj! Jeg har aldrig haft dårlige oplevelser med det.

Nej  

Jeg er også rigtig glad for det jeg har købt og når engang Lærke skal have en ny jakke eller flyverdragt, så bliver det også Hummel

Anmeld

10. september 2011

AnnaK89

Svenne skriver:

Så må du godt nok have været heldig. Jeg har haft noget fra tre kollektioner.

Den første gang var et par overalls. De var ubrugelige, fordi INGEN af trykknapperne kunne holde! Det viste sig, at ALLE overalls i den kollektion var sådan. hmm..

Sidste gang ville jeg forsøge med et par overalls igen, for de kunne da ikke lave samme fejl igen! Denne gang faldt tryk-knapperne simpelthen af. Det var efter, han havde haft den på to-tre gange. Vi har også en hagesmæk, som aldrig er brugt fordi trykknapperne ikke kan holde, så den falder af lige så rask, som vi giver ham den på.

Det værste er dog alligevel fra den nyeste kollektion! Jeg har bl. andet købt to bluser. De kan simpelthen ikke trækkes over hovedet uden at blive spillet ad og et (meget) skrigende barn. Det viser sig så at ved ALLE bluser i str. 92 har de GLEMT at lave trykknapper i halsen!!!!!
Jeg har også bestilt en hue/hjelm str. 86/92. Den passer så min kærestes hovede og er fuldstændig deform!!
Ingen overalls denne gang, men min søster har et par til hendes datter. En trykknap faldt af efter 1. gang de var på!!!!

Derudover har jeg et par bodyer, som også bliver ret så deforme efter kort tids brug nede ved benene bliver de rigtig store.

Men Hummel er fedt!!! Ærgerligt, de ikke kan lave det ordentligt.

Undskyld det blev lidt langt og lyder lidt negativt

Øv sikke nogle trælse oplevelser du har haft med mærket

Så er det nok bare mig der har været heldig

Anmeld

10. september 2011

lisesp83

Den der elefant hummel hue, købte jeg også til Julie for en uge siden. Den er så fed - og sidder mega godt.

HUMMEL.

Anmeld

10. september 2011

AnnaK89

lisesp83 skriver:

Den der elefant hummel hue, købte jeg også til Julie for en uge siden. Den er så fed - og sidder mega godt.

HUMMEL.

Godt at hører at andre har god erfaring med huen Var egentlig lidt i tvivl om jeg skulle købe den, da jeg ikke vidste om den ville sidde trælst og dreje rundt på hovedet af hende. 

Og det er jo ikke rigtig til at se efter at hun bare har prøvet den 20 sek. i butikken

Anmeld

10. september 2011

lisesp83

AnnaKJ skriver:

Godt at hører at andre har god erfaring med huen Var egentlig lidt i tvivl om jeg skulle købe den, da jeg ikke vidste om den ville sidde trælst og dreje rundt på hovedet af hende. 

Og det er jo ikke rigtig til at se efter at hun bare har prøvet den 20 sek. i butikken

Uha ja, hader det der med at de drejer rundt og sidder træls.

Men det har jeg ikke oplevet med Hummel huen, så håber det samme gælder hos jer.

Fedt tøj du ellers har købt da.

Anmeld

10. september 2011

AnnaK89

lisesp83 skriver:

Uha ja, hader det der med at de drejer rundt og sidder træls.

Men det har jeg ikke oplevet med Hummel huen, så håber det samme gælder hos jer.

Fedt tøj du ellers har købt da.

Åh det lyder jo bare rigtig godt

Tusind tak  Er super glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.