Åhh det er så dyrt - men loooove it :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

AnnaK89

Malonde1985 skriver:

Lækkert :-)))) jeg køber aldrig mærketøj til fuld pris. Enten køber jeg på udsalg el på lagersalg ;-) - helst det sidste. Går og sparer sammen til ej sikke lej lagersalget her om snart ;-)))))))Men elsker også Hummel - det er rigtig lækkert tøj! Og vildt flotte farver du har fået der ;-)

Ja er vild med farverne

Hvor er der ej sikke lej lagersalg henne?

Jeg ville da også helst købe på udsalg - det er meget sjovere og der har man så en undskyldning overfor manden, når man har købt rigtig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Løkkemor

AnnaKJ skriver:

Jeg har kun Lærke  

Men regner da med, at får vi en pige mere, så skal hun da også arve fra Lærke

Det er jo nemt bare at finde kassen med den næste str., men så er der jo ikke rigtig nogen undskyldning for at købe noget nyt/smart. Helena har i hvert fald RIGELIGT med tøj, så det bliver sådan lidt unødvendig at købe mere til hende.

Anmeld

10. september 2011

AnnaK89

Løkkemor skriver:

Det er jo nemt bare at finde kassen med den næste str., men så er der jo ikke rigtig nogen undskyldning for at købe noget nyt/smart. Helena har i hvert fald RIGELIGT med tøj, så det bliver sådan lidt unødvendig at købe mere til hende.

Lærke har også meget tøj i mindre størrelser, så der er rigeligt til det første stykke tid

Skal snart have nogle flere opbevaringskasser

Men det må da være dejligt af sparer så mange penge på tøjet?

Anmeld

10. september 2011

Løkkemor

AnnaKJ skriver:

Lærke har også meget tøj i mindre størrelser, så der er rigeligt til det første stykke tid

Skal snart have nogle flere opbevaringskasser

Men det må da være dejligt af sparer så mange penge på tøjet?

Ja, vi sparer da en del og dejligt at man faktisk bare kan gå ned og finde den næste str. uden at skal have tid til at købe ind og sådan.

Det sparede blive så brugt på den store på 5 år, for hun slider virkelig på tøjet nu.... Jeg har smidt tre par bukser ud i denne weekend et par med et hul, der ikke kunne laves og to par jeg ikke kunne vaske rene. Og hun vil KUN gå i leggings.Og de holder altså ikke så godt....

Anmeld

10. september 2011

AnnaK89

Løkkemor skriver:

Ja, vi sparer da en del og dejligt at man faktisk bare kan gå ned og finde den næste str. uden at skal have tid til at købe ind og sådan.

Det sparede blive så brugt på den store på 5 år, for hun slider virkelig på tøjet nu.... Jeg har smidt tre par bukser ud i denne weekend et par med et hul, der ikke kunne laves og to par jeg ikke kunne vaske rene. Og hun vil KUN gå i leggings.Og de holder altså ikke så godt....

Hehe nej det er rigtig - sådan nogle bliver hurtigt slidt

Men tror jeg får svært ved ikke at købe bare lidt nyt til den næste, hvis det bliver en pige

Anmeld

10. september 2011

Svenne

Hummel er for fedt design, men jeg er sgu ærlig talt snart ved at være træt af deres dårlige kvalitet og "smuttere". Når man laver så forholdsvis dyrt tøj burde man godt nok teste det noget bedre inden det kommer på markedet!

Ditte - som selv (endnu engang) har købt stort set hele kollektionen.

Anmeld

10. september 2011

AnnaK89

Svenne skriver:

Hummel er for fedt design, men jeg er sgu ærlig talt snart ved at være træt af deres dårlige kvalitet og "smuttere". Når man laver så forholdsvis dyrt tøj burde man godt nok teste det noget bedre inden det kommer på markedet!

Ditte - som selv (endnu engang) har købt stort set hele kollektionen.

Har faktisk aldrig oplevet at det har været dårlig kvalitet eller at der har været smuttere?

Anmeld

10. september 2011

B&J

uhh sikke noget super lækkert tøj du lige har fået købt syntes ikke rigtigt vi har nogle butikker her der har hummel til børn har kigget flere gange uden held øv øv... og vil nemlig gerne tjekke størrelser da daniel er en mærkelig størrelse

Anmeld

10. september 2011

Svenne

AnnaKJ skriver:

Har faktisk aldrig oplevet at det har været dårlig kvalitet eller at der har været smuttere?

Så må du godt nok have været heldig. Jeg har haft noget fra tre kollektioner.

Den første gang var et par overalls. De var ubrugelige, fordi INGEN af trykknapperne kunne holde! Det viste sig, at ALLE overalls i den kollektion var sådan. hmm..

Sidste gang ville jeg forsøge med et par overalls igen, for de kunne da ikke lave samme fejl igen! Denne gang faldt tryk-knapperne simpelthen af. Det var efter, han havde haft den på to-tre gange. Vi har også en hagesmæk, som aldrig er brugt fordi trykknapperne ikke kan holde, så den falder af lige så rask, som vi giver ham den på.

Det værste er dog alligevel fra den nyeste kollektion! Jeg har bl. andet købt to bluser. De kan simpelthen ikke trækkes over hovedet uden at blive spillet ad og et (meget) skrigende barn. Det viser sig så at ved ALLE bluser i str. 92 har de GLEMT at lave trykknapper i halsen!!!!!
Jeg har også bestilt en hue/hjelm str. 86/92. Den passer så min kærestes hovede og er fuldstændig deform!!
Ingen overalls denne gang, men min søster har et par til hendes datter. En trykknap faldt af efter 1. gang de var på!!!!

Derudover har jeg et par bodyer, som også bliver ret så deforme efter kort tids brug nede ved benene bliver de rigtig store.

Men Hummel er fedt!!! Ærgerligt, de ikke kan lave det ordentligt.

Undskyld det blev lidt langt og lyder lidt negativt

Anmeld

10. september 2011

Faith

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.