Aargh!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

SpunkenJo

MetteDN skriver:

Han er lidt over 3 mrd.. Tænkte at give ham hirsegrød som er fra 4mrd? Må de ikke først få vælling når de er 6 mrd ? :s

Hvis han ikke er ældre, sjal du helt sikkert vente. For umodne tarme og "fast føde" giver bare avs i maven

Vælling er jo bare tynd tynd grød

Jeg lavede min egen vælling af noget "mel" fra Urtekram, blandede det op med MME/MM og så i en flaske med et ekstra stort hul...

Og det fik han så til natten fra han var 5 mdr. (jeg stoppede med at amme der)

Jeg tror du skal vente desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Nessie

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=KOST%20OG%20ERN%C6RING&id=8434

Prøv at læse den. Sundhedsplejersken anbefaler gul allomin, fordi der er lidt rismel i

Anmeld

10. september 2011

MetteDN

MaleneS2011baby<3 skriver:

hvor gammel er han?

Han er 3 mrd..

Anmeld

10. september 2011

Prinsessens'Mor<3

MetteDN skriver:

Han er 3 mrd..

præcis eller? hvis han er lige op over de 4 mdr, vil jeg sige du godt kunne, det gjorde vi ved Maja og det hjalp..

Min sp sagde at en gang gav man nyfødte det, og at det bare er sundhedsstyrelsen der ANBEFALER noget andet..

Men jeg tænker hvis han sov og var tilfreds med de portioner før, hvorfor så gå ned

Anmeld

10. september 2011

MetteDN

Nessie skriver:

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=KOST%20OG%20ERN%C6RING&id=8434

Prøv at læse den. Sundhedsplejersken anbefaler gul allomin, fordi der er lidt rismel i

Mange tak  det tror jeg at jeg vil prøve

Anmeld

10. september 2011

MetteDN

præcis eller? hvis han er lige op over de 4 mdr, vil jeg sige du godt kunne, det gjorde vi ved Maja og det hjalp..

Min sp sagde at en gang gav man nyfødte det, og at det bare er sundhedsstyrelsen der ANBEFALER noget andet..

Men jeg tænker hvis han sov og var tilfreds med de portioner før, hvorfor så gå ned

han er 3mrd og 1 uge imorgen Forstår heller ikke hvorfor min sp syns jeg skulle sætte det ned, hun sagde at det var for meget.. HAr en veninde der har samme sp, hendes dreng spiste også 200ml og fik også afvide at hun skulle sætte det ned..

Kan det være fordi hun kører præcis efter bogen, i stedet for at se på det enkelte barn ?

Anmeld

10. september 2011

Prinsessens'Mor<3

MetteDN skriver:

han er 3mrd og 1 uge imorgen Forstår heller ikke hvorfor min sp syns jeg skulle sætte det ned, hun sagde at det var for meget.. HAr en veninde der har samme sp, hendes dreng spiste også 200ml og fik også afvide at hun skulle sætte det ned..

Kan det være fordi hun kører præcis efter bogen, i stedet for at se på det enkelte barn ?

Kunne godt lyde sådan, nå din veninde har fået det samme afvide, altså jeg ville også sige at hvis han er lidt større, har han jo nok også en større apetit, det kan sp da ikke se, det handler vel om at han skal blive mæt, og ikke om en slankekur? Sådan tænker jeg..

Anmeld

11. september 2011

MetteDN

Kunne godt lyde sådan, nå din veninde har fået det samme afvide, altså jeg ville også sige at hvis han er lidt større, har han jo nok også en større apetit, det kan sp da ikke se, det handler vel om at han skal blive mæt, og ikke om en slankekur? Sådan tænker jeg..

Nemlig... Mener jo ikke man skal sætte en dreng på 3mrd på slankekur. Men det mener hun åbenbart..

Anmeld

11. september 2011

Kruse90

Jeg ville altså ikke leve efter sp's råd.
Du ved og kan mærke at din søn har brug for mere en 160 ml. Jamen så skal han da have mere.
Hverdagen skal fungere for jer, så han er glad og tilfreds.

Syntes du skal gøre lige nøjagtig som du selv føler for.

Anmeld

11. september 2011

Prinsessens'Mor<3

MetteDN skriver:

Nemlig... Mener jo ikke man skal sætte en dreng på 3mrd på slankekur. Men det mener hun åbenbart..

Det er dig der ser ham hverdag og ved hvad der er bedst for ham, så jeg synes du skal gøre hvad du synes er rigtigt..

Jeg havde også en følelse af i starten at hvad sp siger er det rigtige, men har fundet ud af at hvert barn er forskelligt og har forskellige behov og det er kun os som mødre der ser vores barn hver dag og ved hvad det vil osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.