Aargh!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. september 2011

MetteDN

Hej piger..

Har tidligere lavet et indlæg om at min sp ville have at vi skulle give min søn mindre at spise. Han skulle gå fra at få 200ml til at få 160ml.. Det har så gjort at han vågner 2-3 gange om natten for at spise..

Så fik jeg langt om længe fat i hende idag, og nu siger hun at jeg bare skal give ham lidt flere flasker i løbet af dagen, ogat jeg skal vække ham fra hans lur om dagen for at han kan få noget spise.. Det sku da synd!

Da jeg så spørger hende om det ikke kunne være en ide at give ham lidt grød inden han skal sove, skælder hun mig direkte ud for at have spurgt..

Syns fandeme det svært at find ud af hvad man skal gøre når sp'en gang på gang modsiger sig selv.. Efter han kun får 160ml har det fuldstændig ødelagt hans eller godt søvnmønster..

Ville ikke noget specielt med indlægget, bare lige brokke mig lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Dansker I Holland

MetteDN skriver:

Hej piger..

Har tidligere lavet et indlæg om at min sp ville have at vi skulle give min søn mindre at spise. Han skulle gå fra at få 200ml til at få 160ml.. Det har så gjort at han vågner 2-3 gange om natten for at spise..

Så fik jeg langt om længe fat i hende idag, og nu siger hun at jeg bare skal give ham lidt flere flasker i løbet af dagen, ogat jeg skal vække ham fra hans lur om dagen for at han kan få noget spise.. Det sku da synd!

Da jeg så spørger hende om det ikke kunne være en ide at give ham lidt grød inden han skal sove, skælder hun mig direkte ud for at have spurgt..

Syns fandeme det svært at find ud af hvad man skal gøre når sp'en gang på gang modsiger sig selv.. Efter han kun får 160ml har det fuldstændig ødelagt hans eller godt søvnmønster..

Ville ikke noget specielt med indlægget, bare lige brokke mig lidt.

Tja et godt råd, lad det gå ind af det ene øre og ud af det andet

Anmeld

10. september 2011

SpunkenJo

En SP skal altså kun råde og vejlede! IKKE diktere

Følg din mavefornemmelse, og gør det du føler gør jer alle i husstanden glade

Anmeld

10. september 2011

Janni.

Følg din mavefornemmelse, bliver drengen ikke mæt af de 160 ml så kan han jo heller ikke sove  Hvis 200 ml er for meget, og han gylper, så prøv da med noget midt imellem. 

Evt inden nat så giv ham da de 200 ml, hvis det kan gøre at han får en god nattesøvn. Det vil jeg helt klart gøre 

Håber du finder en løsning på jeres situation 

Anmeld

10. september 2011

Prinsessens'Mor<3

hvorfor skulle han have mindre?

og hvad med vælling som nat flaske?

Anmeld

10. september 2011

MetteDN

SpunkenJo skriver:

En SP skal altså kun råde og vejlede! IKKE diktere

Følg din mavefornemmelse, og gør det du føler gør jer alle i husstanden glade

Syns bare det er så svært.. Er rimelig sikker på at det ville være godt for ham at få lidt grød inden han bliver puttet, men bliver bar så ked af det, når man direkte for skæld ud for at spørge.. Hun ville slet ikke vejlede mig i det

Anmeld

10. september 2011

MetteDN

MaleneS2011baby<3 skriver:

hvorfor skulle han have mindre?

og hvad med vælling som nat flaske?

Han skulle have mindre fordi han gylper meget og så er han stor..  Må de ikke først få vælling når de er 6 mrd ? :s

Anmeld

10. september 2011

SpunkenJo

MetteDN skriver:

Syns bare det er så svært.. Er rimelig sikker på at det ville være godt for ham at få lidt grød inden han bliver puttet, men bliver bar så ked af det, når man direkte for skæld ud for at spørge.. Hun ville slet ikke vejlede mig i det

Hvor gammel er din bebs? Grød er jo først fra ca. 6 mdr, nogen allerede 4 mdr....

Har du overvejet lidt vælling til natten?

Anmeld

10. september 2011

MetteDN

SpunkenJo skriver:

Hvor gammel er din bebs? Grød er jo først fra ca. 6 mdr, nogen allerede 4 mdr....

Har du overvejet lidt vælling til natten?

Han er lidt over 3 mrd.. Tænkte at give ham hirsegrød som er fra 4mrd? Må de ikke først få vælling når de er 6 mrd ? :s

Anmeld

10. september 2011

Prinsessens'Mor<3

MetteDN skriver:

Han skulle have mindre fordi han gylper meget og så er han stor..  Må de ikke først få vælling når de er 6 mrd ? :s

hvor gammel er han?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.