min basson barnevogn har jordslået pletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

gonefishing

NNM skriver:

hvad kan vi gøre.

det er ikke alt stoffet der kan komme af da det sidder fast på kassen noget af det.
men har selvf. taget det af der kan tages af og lige vasket det i vaskemaskinen en helt alm vask men det hjalp jo ikke. så nu vil jeg høre jer kloge kvinder af.

hvad kan jeg gøre, det er i kalecen (staves), på stoffet der sidder fast på kassen og ikke kan tages af, og på det stof der kan tages af.

da pengene er små søger jeg råd der ikke er dyre at putte penge i.
men det skal bare ordnes da barnevognen skal bruges til bettepigen der kan komme inden for de næste 29 dage +/-

har ikke lige læst hele tråden igennem om andre giver samme svar. Men Rodalon eller det nye Minus fugt (tror jeg det hedder) det er det samme men billigere. brug det i en spray flaske og tør godt igennem med en våd klud efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

NinaNymannMadsen

Flodkilling skriver:

har ikke lige læst hele tråden igennem om andre giver samme svar. Men Rodalon eller det nye Minus fugt (tror jeg det hedder) det er det samme men billigere. brug det i en spray flaske og tør godt igennem med en våd klud efter.

jo mange er kommet med at man kan bruge rodalon men det tager vidst ikke pletterne af hvad jeg har hørt fra andre.

og vil jo også gerne pletterne forsvandt.

Anmeld

20. september 2011

Mussen2

Matas har et eller andet mod jordslåede pletter ellers har jeg hørt kærnemælk hjælper, men det er vel svært at lægge pletten i blød?

Anmeld

20. september 2011

132319

Matas har et vidundermiddel, det virker bare 

Det er noget giftigt stads men for en enkelt gang, går det nok. Min klapvogn blev jordslået sidste år men det tog alle pletterne!

Anmeld

20. september 2011

NinaNymannMadsen

Mussen2 skriver:

Matas har et eller andet mod jordslåede pletter ellers har jeg hørt kærnemælk hjælper, men det er vel svært at lægge pletten i blød?

det der er på kalecen er svært at lægge i blød.

Anmeld

20. september 2011

NinaNymannMadsen

132319 skriver:

Matas har et vidundermiddel, det virker bare 

Det er noget giftigt stads men for en enkelt gang, går det nok. Min klapvogn blev jordslået sidste år men det tog alle pletterne!

okay. har godt hørt om det.

Anmeld

20. september 2011

L-Mortil3

forår skriver:

Tak Line

Nu har jeg prøvet med dit vidunder middel.....og det virker helt perfekt så mange tak for råd

Deler glædeligt ud af dem vi skal jo hjælpe hinanden så vi alle kan have ting der er så gode som nye

Anmeld

22. september 2011

gonefishing

NNM skriver:

jo mange er kommet med at man kan bruge rodalon men det tager vidst ikke pletterne af hvad jeg har hørt fra andre.

og vil jo også gerne pletterne forsvandt.

så tror jeg kun du kan prøve blege det, tror vitterlig ikke der er andet. (ud over at købe nyt)

Anmeld

22. september 2011

NinaNymannMadsen

Flodkilling skriver:

så tror jeg kun du kan prøve blege det, tror vitterlig ikke der er andet. (ud over at købe nyt)

okay.sådan er det jo bare.

Anmeld

22. september 2011

Malli

Jeg er så glad for at jeg faldt over denne tråd! Min barnevogn var fuldstændig jordslået og mugplettet i kalechen. Havde prøvet rodalon, men det hjalp ikke! Synes næsten det var pinligt at trille rundt med vognen! 

Så læste jeg tricket med Cilit Bang, og tænkte at det var da forsøget værd. Jeg sendte kæresten afsted til Super Best! 40 kr kostede vidundermidlet, og i dag gjorde jeg den så ren. sprayede det på pletterne og gnubbede det ind i stoffet med en ren klud. Der skete ikke en disse, så lod jeg det stå i en halv time, og da jeg kom tilbage var plettern FULDSTÆNDIG væk! Så vaskede jeg hele barnevognen med rent vand, og nu står den så og tørre! 

Så prøv dette, og du vil ikke fortryde! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.