min basson barnevogn har jordslået pletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.284 visninger
50 svar
0 synes godt om
10. september 2011

NinaNymannMadsen

hvad kan vi gøre.

det er ikke alt stoffet der kan komme af da det sidder fast på kassen noget af det.
men har selvf. taget det af der kan tages af og lige vasket det i vaskemaskinen en helt alm vask men det hjalp jo ikke. så nu vil jeg høre jer kloge kvinder af.

hvad kan jeg gøre, det er i kalecen (staves), på stoffet der sidder fast på kassen og ikke kan tages af, og på det stof der kan tages af.

da pengene er små søger jeg råd der ikke er dyre at putte penge i.
men det skal bare ordnes da barnevognen skal bruges til bettepigen der kan komme inden for de næste 29 dage +/-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

NinaNymannMadsen

slet ingen der har et godt råd til hvad man kan gøre?

Anmeld

10. september 2011

Lone Jakobsen

min havde samme problem, og den er vasket grundigt i rodalon. det sku fjerne de skadelige ting. det fjerner dog ikke pletterne. men Rasmus har sovet i hans efter endt behandling.

Anmeld

10. september 2011

NinaNymannMadsen

Lone Jakobsen skriver:

min havde samme problem, og den er vasket grundigt i rodalon. det sku fjerne de skadelige ting. det fjerner dog ikke pletterne. men Rasmus har sovet i hans efter endt behandling.

Okay. Ville gerne pletterne også forsvant for det ser ikke godt ud. Men vi må jo prøve med det og skrubbe lidt måske.

Anmeld

10. september 2011

Lone Jakobsen

NNM skriver:

Okay. Ville gerne pletterne også forsvant for det ser ikke godt ud. Men vi må jo prøve med det og skrubbe lidt måske.

ja jeg har desværre ikke fundet et middel der kan tage pletterne.

Anmeld

10. september 2011

NinaNymannMadsen

Lone Jakobsen skriver:

ja jeg har desværre ikke fundet et middel der kan tage pletterne.

sådan er det jo bare.
vigtigst er at det ikk er skadeligt mere jo .

så må jeg jo bare på med gummihanskerne og skrubbe lidt med rodalon og så må det være det.

Anmeld

10. september 2011

Lone Jakobsen

NNM skriver:

sådan er det jo bare.
vigtigst er at det ikk er skadeligt mere jo .

så må jeg jo bare på med gummihanskerne og skrubbe lidt med rodalon og så må det være det.

ja der er vist ikke andet at gøre.

hvis du finder noget der kan tage pletterne, så sig endelig til

Anmeld

10. september 2011

NinaNymannMadsen

Lone Jakobsen skriver:

det skal jeg nok lige gøre. nu skal vi først og fremmest lige ha købt noget rodalon og igang med lige at få den vasket i det så det er gjort.

det kan vel købes i et supermarked eller?

Anmeld

10. september 2011

<3

Så længe pletterne er der er svampen også. Med skimmelsvamp kan selv døde svampesporer give allergi og luftvejsproblemer. med rodalon dræber du svampen men de døde svampesporer forbliver.

Jeg ville ikke tage chancen. Jeg ville købe en ny bv brugt eller kontakte forhandler om man kan købe nyt "stofdele"

Kh Kirsten

Anmeld

10. september 2011

<3

Lone Jakobsen skriver:

Så længe pletterne er der er svampen også. Med skimmelsvamp kan selv døde svampesporer give allergi og luftvejsproblemer. med rodalon dræber du svampen men de døde svampesporer forbliver.

Jeg ville ikke tage chancen. Jeg ville købe en ny bv brugt eller kontakte forhandler om man kan købe nyt "stofdele"

Kh Kirsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.