Babybjørn skråstol købes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. september 2011

Highlander

dorthemus skriver:

Kvalitet koster desværre lidt mere men så får man også en stol hvor barnet sidder rigtig godt du vender bare tilbage. Har ikke så travlt med at sælge

Ja det er også rigtigt, har bare set dem til 250 og op efter, dog ikke økologiske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

dorthemus

Highlander skriver:

Ja det er også rigtigt, har bare set dem til 250 og op efter, dog ikke økologiske

Med legetøj? Okay så billigt har jeg ikke det dem. På dba ligger de typisk i det her prisleje. Jeg går ikke så langt ned for der er intet slid og har selv givet mange penge for den

Anmeld

13. september 2011

Highlander

dorthemus skriver:

Med legetøj? Okay så billigt har jeg ikke det dem. På dba ligger de typisk i det her prisleje. Jeg går ikke så langt ned for der er intet slid og har selv givet mange penge for den

Nej det er uden legetøj. Sælger du også din uden legetøj?

Anmeld

13. september 2011

dorthemus

Highlander skriver:

Nej det er uden legetøj. Sælger du også din uden legetøj?

Nej det synes jeg er synd....Runa ku bruge oceaner af tid med at sidde og gynge og slå til legetøjet ...og så havde jeg fred så længe haha

Anmeld

13. september 2011

Highlander

dorthemus skriver:

Nej det synes jeg er synd....Runa ku bruge oceaner af tid med at sidde og gynge og slå til legetøjet ...og så havde jeg fred så længe haha

Hehe ja det er selvfølgelig værd at huske på også

Anmeld

13. september 2011

dorthemus

Highlander skriver:

Hehe ja det er selvfølgelig værd at huske på også

Nemlig men som sagt så vender du bare tilbage. Jeg sætter den nok først til salg på Trendsales i weekenden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.