Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Kvalitet koster desværre lidt mere men så får man også en stol hvor barnet sidder rigtig godt du vender bare tilbage. Har ikke så travlt med at sælge
Kvalitet koster desværre lidt mere men så får man også en stol hvor barnet sidder rigtig godt du vender bare tilbage. Har ikke så travlt med at sælge
Ja det er også rigtigt, har bare set dem til 250 og op efter, dog ikke økologiske
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Highlander skriver: Ja det er også rigtigt, har bare set dem til 250 og op efter, dog ikke økologiske
dorthemus skriver: Med legetøj? Okay så billigt har jeg ikke det dem. På dba ligger de typisk i det her prisleje. Jeg går ikke så langt ned for der er intet slid og har selv givet mange penge for den
Med legetøj? Okay så billigt har jeg ikke det dem. På dba ligger de typisk i det her prisleje. Jeg går ikke så langt ned for der er intet slid og har selv givet mange penge for den
Nej det er uden legetøj. Sælger du også din uden legetøj?
Highlander skriver: Nej det er uden legetøj. Sælger du også din uden legetøj?
dorthemus skriver: Nej det synes jeg er synd....Runa ku bruge oceaner af tid med at sidde og gynge og slå til legetøjet ...og så havde jeg fred så længe haha
Nej det synes jeg er synd....Runa ku bruge oceaner af tid med at sidde og gynge og slå til legetøjet ...og så havde jeg fred så længe haha
Hehe ja det er selvfølgelig værd at huske på også
Highlander skriver: Hehe ja det er selvfølgelig værd at huske på også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128