Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aniteb skriver: jeg har en. Du må købe den og legetæppet for 100 kr. Betrækket skal nok vaskes.
jeg har en.
Du må købe den og legetæppet for 100 kr. Betrækket skal nok vaskes.
Har lige lige set at det ikke er en baby bjørn men en Thorn.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aniteb skriver: Har lige lige set at det ikke er en baby bjørn men en Thorn.
Ja det er desværre en Babybjørn jeg søger, men ellers tak
MorTilGabriel skriver: Nej det er uden porto. Pga. størrelsen skal den desværre sendes som pakke.
Nej det er uden porto. Pga. størrelsen skal den desværre sendes som pakke.
Det kan jeg også sagtens forstå, men tror desværre jeg vil søge efter en i nærheden af hvor jeg bor så
Highlander skriver: Ja det er desværre en Babybjørn jeg søger, men ellers tak
Mente bare det var en babybjørn, men det var da godt jeg kiggede efter.
Highlander skriver: Læg gerne et billede ved
Læg gerne et billede ved
Jeg har denne til salg, i økologisk bomuld, incl legetøj. Den kan afhentes på Frederiksberg
dorthemus skriver: Jeg har denne til salg, i økologisk bomuld, incl legetøj. Den kan afhentes på Frederiksberg
Jeg bor desværre i jylland, men skal godt nok snart til København
Hvor meget skal du have for den?
Jeg skal til København i weekenden, så kan godt være jeg er interesseret alligevel Hvor længe er du i Kbh fredag, for så kunne jeg måske købe den der?
Highlander skriver: Jeg bor desværre i jylland, men skal godt nok snart til København Hvor meget skal du have for den?
dorthemus skriver: Jeg vil gerne have 600 for den for den er meget velholdt og med legetøj har den kostet over 1300 kr. Min datter var meget glad for den så den er et godt valg når man ønsker en skråstol
Jeg vil gerne have 600 for den for den er meget velholdt og med legetøj har den kostet over 1300 kr. Min datter var meget glad for den så den er et godt valg når man ønsker en skråstol
Okay, det er lidt mere end jeg regnede med, men vender lige tilbage hvis det er
Highlander skriver: Okay, det er lidt mere end jeg regnede med, men vender lige tilbage hvis det er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128