Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor2010 skriver: Tro mig, vi har købt massssssser derindefra, men hun vil kun have de originale... Dem fra navnesutten er lidt tungere i det
Tro mig, vi har købt massssssser derindefra, men hun vil kun have de originale... Dem fra navnesutten er lidt tungere i det
Ok. Det var ærgeligt når det nu hvar fra Nuk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: Ok. Det var ærgeligt når det nu hvar fra Nuk
Ja Men nu har vi dem i reserve til hun bliver lidt ældre - så kan det være hun vil tage dem Avent-sutterne er lige før de kan bruges, dem har vi heldigvis også med navn på (man prøver vel lidt af hvert )
Babymor2010 skriver: Men... Sprittusch - gnider det ikke af ved brug, tænker jeg?
Men... Sprittusch - gnider det ikke af ved brug, tænker jeg?
Aner det ikke!
AnneBJ skriver: Aner det ikke!
Finder nok ud af det
Det oplevede jeg i vuggestuerne. Samtidig er det ofte små børn leger med sutten og det er ikke altid den vender rigtigt når den kommer i munden, og personligt bryder jeg mig ikke om at tænke på de "sutter" sprittuscher i sig..
Nadia&Daniel skriver: Er det en god idé at købe sutter med navn på, til vuggestue-brug??
Er det en god idé at købe sutter med navn på, til vuggestue-brug??
Ja
Babymor2010 skriver: Ja, så kan de kende forskel på sutterne Jeg ville også gerne lade Isabella bruge nogle af sine med navn på, men den unge frøken vil kun have sine nuk-sutter (ikke dem man kan få lavet navn på)
Ja, så kan de kende forskel på sutterne
Jeg ville også gerne lade Isabella bruge nogle af sine med navn på, men den unge frøken vil kun have sine nuk-sutter (ikke dem man kan få lavet navn på)
NUK laver også navnesutter se her
http://www.navnesutten.dk/Shop.aspx
Barnepigen skriver: NUK laver også navnesutter se her http://www.navnesutten.dk/Shop.aspx
Dét er jeg klar over - se tidligere i tråden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128