Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Men kan der så ikke skrives initialer med en sprittusch..?
Men kan der så ikke skrives initialer med en sprittusch..?
God ide, den havde jeg ikke lige tænkt over - det må jeg da prøve Tak for tippet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Helt klart - JA - ellers er det stort vivar af sutter
Vi fik lavet hvor der stod:
Hænderne op eller jeg skider
Pas på, tænder bag ved
Der var aldrig nogle der var i tvivl om at det var vores
http://miniministeren.blogspot.com/
Babymor2010 skriver: Ja, så kan de kende forskel på sutterne Jeg ville også gerne lade Isabella bruge nogle af sine med navn på, men den unge frøken vil kun have sine nuk-sutter (ikke dem man kan få lavet navn på)
Ja, så kan de kende forskel på sutterne
Jeg ville også gerne lade Isabella bruge nogle af sine med navn på, men den unge frøken vil kun have sine nuk-sutter (ikke dem man kan få lavet navn på)
Du kan få Nuk sutter med navn på www.navnesutten.dk
Babymor2010 skriver: God ide, den havde jeg ikke lige tænkt over - det må jeg da prøve Tak for tippet
Som min mor ville sige: "det gjorde man da i gamle dage" Jeg har bare tænkt selv at gøre på den måde, fordi Felix er tilfreds med de allerbilligste sutter fra føtex og lignende. Hvorfor så bruger flere penge end højst nødvendigt, på at skrive navn på!
Nadia&Daniel skriver: Er det en god idé at købe sutter med navn på, til vuggestue-brug??
Er det en god idé at købe sutter med navn på, til vuggestue-brug??
numsefisk skriver: Vi fik lavet hvor der stod: Hænderne op eller jeg skider Pas på, tænder bag ved Der var aldrig nogle der var i tvivl om at det var vores
nice..
men troede ikke der kunne stå så meget på dem? var det ikke utydeligt?
hvor fik i dem lavet ?
AnneBJ skriver: Som min mor ville sige: "det gjorde man da i gamle dage" Jeg har bare tænkt selv at gøre på den måde, fordi Felix er tilfreds med de allerbilligste sutter fra føtex og lignende. Hvorfor så bruger flere penge end højst nødvendigt, på at skrive navn på!
Men... Sprittusch - gnider det ikke af ved brug, tænker jeg?
MoarHvidovre skriver: Du kan få Nuk sutter med navn på www.navnesutten.dk
Tro mig, vi har købt massssssser derindefra, men hun vil kun have de originale... Dem fra navnesutten er lidt tungere i det
bøgelund skriver: nice.. men troede ikke der kunne stå så meget på dem? var det ikke utydeligt? hvor fik i dem lavet ?
Slet ikke utydelig.
mener det var navne sutten.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128