Adam 1 år! - og ny i denne kategori :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

LinLin

MAJ*MOR skriver:

ihh stort tillykke med Adam det er bare så vildt når det første år går I valgte da en dejlig dag, at tage i haunstrup på, så hyggeligt.. 

bor i i nærheden? kan se der står Århus på din profil, men I kunne jo  evt. være flyttet... 

Tak

Nej, vi bor i Solbjerg lige syd for Aarhus. Men jeg har kørt med sådan en streamer siden april i bytte for gratis billetter. Og så opdagede jeg i onsdags at deres sidste åbningsdag idenne sæson er på søndag!  Og eftersom min kæreste arbejder i weekenden måtte det jo blive torsdag eller fredag (og NØJ det var dårligt vejr i går ) Men det var en super dejlig dag - og næsten ingen mennesker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

LinLin

Ej, hvor går tiden hurtigt. Jeg synes lige han er blevet født.

Tillykke med ham. Hvor er han sød - og hvor har han meget hår . Stor dreng.

Han er faktisk lige blevet klippet Han havde hår helt ned i øjnene og ud over ørerne...

Men han er en mild og nysgerrig dreng - SÅ nem (men altså han kan også godt blive sur )

Anmeld

9. september 2011

Isabella_mor

Så blev min mindstemand 1 år!!!

Vildt der er gået et helt år... Virkeligheden står for døren - Adam startede i VS d. 1. og jeg starter på arbejde igen d. 19. ... Men det går SUPER i Vuggestuen! De ser en nysgerrig, opmærksom, rolig dreng der bare vil FREMAD - det er jo SÅ dejligt at få at vide som forældre

Nå, men det er jo i dag han har fødselsdag og hans far og jeg har fejret den med ham i Jyllands Park zoo (haunstrup v/herning) - det var så hyggeligt og han syntes det var vildt sjovt at fodre de forskellige dyr med gulerødder (selv den store okse )

Billedspam af min dejlige Adam!!:

TILLYYYYKKKEEEEEE  

jeg bruger flittigt en masse glade smileyer.. Tillykke med ADAM...   håber han har haft en fantastisk første fødselsdag  

Anmeld

9. september 2011

Mother-love

Nurhhh hvor er han sød, og rigtig gode billeder

Anmeld

10. september 2011

TbCp

Stort tillykke med ham!

Hvor er han da bare en køn unge!

Anmeld

10. september 2011

LinLin

isabellamor skriver:

TILLYYYYKKKEEEEEE  

jeg bruger flittigt en masse glade smileyer.. Tillykke med ADAM...   håber han har haft en fantastisk første fødselsdag  

Hehe Taaaaark! Han havde en dejlig dag!

Anmeld

10. september 2011

LinLin

TbCp skriver:

Stort tillykke med ham!

Hvor er han da bare en køn unge!

Tak skal du have

Anmeld

10. september 2011

LinLin

michelledam skriver:

Nurhhh hvor er han sød, og rigtig gode billeder

TAK!

Anmeld

11. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Han ser bare så kær ud!!! Stort tillykke med ham!

Anmeld

12. september 2011

LinLin

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Han ser bare så kær ud!!! Stort tillykke med ham!

Tak x 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.