Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke!!! Hvor er han bare alt for lækker.. og så dygtig motorisk, kan jeg se. Hmm... misundelse er en grim ting
Og hvor ser DU bare godt ud!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke
DAs mor skriver: Tak! Første fødselsdag ER bare noget helt særligt selvom han ikke forstår en dyt af det
Tak! Første fødselsdag ER bare noget helt særligt selvom han ikke forstår en dyt af det
Lige præcis men mor & far hygger sig ved at fejre ham
KaMa skriver: Tillykke!!! Hvor er han bare alt for lækker.. og så dygtig motorisk, kan jeg se. Hmm... misundelse er en grim ting Og hvor ser DU bare godt ud!
Ih - tak skal du have!
Han ER dygtig motorisk - men det kan også være stressende: han er OVERALT (fx spisebordet og vindueskarmen) !!! Han kan godt gå, men når han bliver for ivrigt falder han... Men så rejser han sig bare op og prøver igen!
Og tak
ChristinaS skriver: Tillykke
Tak
K&S skriver: Lige præcis men mor & far hygger sig ved at fejre ham
Det gjorde vi helt sikkert
Ihhh stort tillykke med ham Hvor er han bare CUTE hehe...
Ej, hvor går tiden hurtigt. Jeg synes lige han er blevet født.
Tillykke med ham. Hvor er han sød - og hvor har han meget hår . Stor dreng.
ihh stort tillykke med Adam det er bare så vildt når det første år går I valgte da en dejlig dag, at tage i haunstrup på, så hyggeligt..
bor i i nærheden? kan se der står Århus på din profil, men I kunne jo evt. være flyttet...
Dansker I Holland skriver: Ihhh stort tillykke med ham Hvor er han bare CUTE hehe...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128