Yoghurt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2011

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Caroline er næsten 9 måneder og hun er vild med Sempers frugtyoghurt .. De der glas .. Men det er sgu dyrt i længden  

Hun vil ikke have alm. yoghurt .. Heller ikke selvom jeg kommer frugtmos i .. Hvordan spiser jeres små det ? ;o Og hvornår ? Som mellemmåltid , morgenmad , eller ? 

Har du forresten prøvet kun at give det med en smule sukker i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Har du forresten prøvet kun at give det med en smule sukker i? 

Nej .. Vi forsøger at lade være med at give hende sukker

Anmeld

9. september 2011

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Nej .. Vi forsøger at lade være med at give hende sukker

Yes, det gør vi også herhjemme - vi prøvede det en enkelt gang 

Anmeld

9. september 2011

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Yes, det gør vi også herhjemme - vi prøvede det en enkelt gang 

Men det kunne hun godt lide ?

Anmeld

9. september 2011

millesofie

Maja_4000 skriver:

Caroline er næsten 9 måneder og hun er vild med Sempers frugtyoghurt .. De der glas .. Men det er sgu dyrt i længden  

Hun vil ikke have alm. yoghurt .. Heller ikke selvom jeg kommer frugtmos i .. Hvordan spiser jeres små det ? ;o Og hvornår ? Som mellemmåltid , morgenmad , eller ? 

tinke gad det kun hvis jeg blandede en danon (staves) i altså en stor skål jordbær sødmælks yoghurt og så en lille danon i, så delte jeg det op i to og gemte den anden potion til næste mellemmåltid

men det er jo lidt besværligt

Anmeld

9. september 2011

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Men det kunne hun godt lide ?

Ja...  

Anmeld

9. september 2011

Isabella_mor

Maja_4000 skriver:

vi bruger a38 og kommer frugtmos i....

og det elsker villads men han er også et madøre, han spiser alt..

Anmeld

10. september 2011

Maja_4000

isabellamor skriver:

vi bruger a38 og kommer frugtmos i....

og det elsker villads men han er også et madøre, han spiser alt..

Caroline spiser også alt andet Hehe

Anmeld

10. september 2011

FruHolm <3

Maja_4000 skriver:

hej min søn på 8½ måned får yoghurt med havregryn hver morgen det første yoghurt han smagte efter det fra semper, var de der små danonino og så begyndte jeg at købe yoggi hvor jeg de første par gange moste en banan i det virkede her så skiftede jeg det bare ud med havregryn derefter, nu vil han endda gerne have rosiner i engang imellem

Anmeld

10. september 2011

Maja_4000

MinBabyOscar <3 skriver:

hej min søn på 8½ måned får yoghurt med havregryn hver morgen det første yoghurt han smagte efter det fra semper, var de der små danonino og så begyndte jeg at købe yoggi hvor jeg de første par gange moste en banan i det virkede her så skiftede jeg det bare ud med havregryn derefter, nu vil han endda gerne have rosiner i engang imellem

Det er nok et dumt spørgsmål .. Men er det med flest havregryn , mest yoghurt eller halvt af hver ?

Vores sp siger bare at man ikke skal give danonino , fordi der er så meget sukker i .. Så herhjemme er det mor der spiser dem  Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.