Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Caroline er næsten 9 måneder og hun er vild med Sempers frugtyoghurt .. De der glas .. Men det er sgu dyrt i længden Hun vil ikke have alm. yoghurt .. Heller ikke selvom jeg kommer frugtmos i .. Hvordan spiser jeres små det ? ;o Og hvornår ? Som mellemmåltid , morgenmad , eller ?
Caroline er næsten 9 måneder og hun er vild med Sempers frugtyoghurt .. De der glas .. Men det er sgu dyrt i længden
Hun vil ikke have alm. yoghurt .. Heller ikke selvom jeg kommer frugtmos i .. Hvordan spiser jeres små det ? ;o Og hvornår ? Som mellemmåltid , morgenmad , eller ?
Har du forresten prøvet kun at give det med en smule sukker i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Har du forresten prøvet kun at give det med en smule sukker i?
Nej .. Vi forsøger at lade være med at give hende sukker
Maja_4000 skriver: Nej .. Vi forsøger at lade være med at give hende sukker
Yes, det gør vi også herhjemme - vi prøvede det en enkelt gang
Babymor2010 skriver: Yes, det gør vi også herhjemme - vi prøvede det en enkelt gang
Men det kunne hun godt lide ?
tinke gad det kun hvis jeg blandede en danon (staves) i altså en stor skål jordbær sødmælks yoghurt og så en lille danon i, så delte jeg det op i to og gemte den anden potion til næste mellemmåltid
men det er jo lidt besværligt
Maja_4000 skriver: Men det kunne hun godt lide ?
Ja...
vi bruger a38 og kommer frugtmos i....
og det elsker villads men han er også et madøre, han spiser alt..
isabellamor skriver: vi bruger a38 og kommer frugtmos i.... og det elsker villads men han er også et madøre, han spiser alt..
Caroline spiser også alt andet Hehe
hej min søn på 8½ måned får yoghurt med havregryn hver morgen det første yoghurt han smagte efter det fra semper, var de der små danonino og så begyndte jeg at købe yoggi hvor jeg de første par gange moste en banan i det virkede her så skiftede jeg det bare ud med havregryn derefter, nu vil han endda gerne have rosiner i engang imellem
MinBabyOscar <3 skriver: hej min søn på 8½ måned får yoghurt med havregryn hver morgen det første yoghurt han smagte efter det fra semper, var de der små danonino og så begyndte jeg at købe yoggi hvor jeg de første par gange moste en banan i det virkede her så skiftede jeg det bare ud med havregryn derefter, nu vil han endda gerne have rosiner i engang imellem
Det er nok et dumt spørgsmål .. Men er det med flest havregryn , mest yoghurt eller halvt af hver ?
Vores sp siger bare at man ikke skal give danonino , fordi der er så meget sukker i .. Så herhjemme er det mor der spiser dem Hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128