Yoghurt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.642 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. september 2011

Maja_4000

Caroline er næsten 9 måneder og hun er vild med Sempers frugtyoghurt .. De der glas .. Men det er sgu dyrt i længden  

Hun vil ikke have alm. yoghurt .. Heller ikke selvom jeg kommer frugtmos i .. Hvordan spiser jeres små det ? ;o Og hvornår ? Som mellemmåltid , morgenmad , eller ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

Lone Jakobsen

hejsa

min yngste har aldrig spist det ret meget. jeg synes ikke det er ret mættende. så han har mere fået det som mellemmåltid, og som et forsøg engang hvor han havde problemer med maven.

Anmeld

9. september 2011

Lone Jakobsen

hvor er dit profilbillede forresten bare super kært kan slet ikke lade være med at smile når jeg ser det

Anmeld

9. september 2011

roenlund

Liam som er 10 mdr for yougurt med havregryn hver morgen, i weekenderne for han havregrød...

han elsker yougurt, eller A38 og behøver ikke noget frugt i...

Anmeld

9. september 2011

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Caroline er næsten 9 måneder og hun er vild med Sempers frugtyoghurt .. De der glas .. Men det er sgu dyrt i længden  

Hun vil ikke have alm. yoghurt .. Heller ikke selvom jeg kommer frugtmos i .. Hvordan spiser jeres små det ? ;o Og hvornår ? Som mellemmåltid , morgenmad , eller ? 

Vi giver ikke Isabella ret meget youghurt - vi bruger det kun hvis vi ikke kan få andet i hende. Vi propper noget frugtos i, så smasker hun det i sig 

Anmeld

9. september 2011

Maja_4000

Lone Jakobsen skriver:

hvor er dit profilbillede forresten bare super kært kan slet ikke lade være med at smile når jeg ser det

Hehe .. Tak .. Er også vild med det

Nej .. synes heller ikke det mætter så meget .. Men hun får som regl riskiks til mellemmåltid .. Og de mætter jo heller ikke voldsomt :b 

Anmeld

9. september 2011

Nadia&Daniel

Maja_4000 skriver:

Til morgenmad får Laura får yoghurt med rugbrød stykker..

Anmeld

9. september 2011

Lone Jakobsen

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Tak .. Er også vild med det

Nej .. synes heller ikke det mætter så meget .. Men hun får som regl riskiks til mellemmåltid .. Og de mætter jo heller ikke voldsomt :b 

nej men det er også okay at mellemmåltid ikke gør det.

hvad med at komme lidt frisk revet/smulret rugbrød på i stedet?

Anmeld

9. september 2011

Maja_4000

Lone Jakobsen skriver:

nej men det er også okay at mellemmåltid ikke gør det.

hvad med at komme lidt frisk revet/smulret rugbrød på i stedet?

Det har jeg prøvet .. Uden succes .. Måske jeg skulle prøve igen

Anmeld

9. september 2011

Lone Jakobsen

Maja_4000 skriver:

Det har jeg prøvet .. Uden succes .. Måske jeg skulle prøve igen

ellers må du se om du kan lokke hende med en anden slags frugtgrød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.