Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
L.J.L skriver: ok, det kan jo være mange ting... Det kan også være hvis han bare har det meget varmt, så kan temperaturen jo godt måle højere... Men se tiden an, måske er han ved at få noget
ok, det kan jo være mange ting... Det kan også være hvis han bare har det meget varmt, så kan temperaturen jo godt måle højere... Men se tiden an, måske er han ved at få noget
Han har det ikk varmt hehe får feberen startet i morges med 38.2 også senere med 38.5 og nu 39.5 han har alt tøjet af. men ja som du siger det kan være mange ting. Håber det bare er feber uden noget sygdom.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Okey se det vidste jeg ikk man bare kunne ha. Smitter det så når det bare er feber?
Okey se det vidste jeg ikk man bare kunne ha. Smitter det så når det bare er feber?
Det vidste vi heller ikke Sidste gange havde han feber i en hel uge, uden at fejle andet.
Det smitter heldigvis ikke. Kan bare være lidt træls for forældrene
MIWULA skriver: Jamie var bare pylderet da han fik tænder sidst men ingen feber,rød numse eller noget så hvis det skulle være samme symtomer hver gang er det ikk tænder.
Jamie var bare pylderet da han fik tænder sidst men ingen feber,rød numse eller noget så hvis det skulle være samme symtomer hver gang er det ikk tænder.
De behøver ikke at have de samme symptomer hver gang. Jeg tror du skal slappe helt af. Han lyder til at være frisk.
Hvis han ikke drikker eller spiser skal du være bekymret ellers ikke.
Tak for hjælpen piger. hans feber er der desværre endnu og han er nu lidt sløv i det.
Nessie skriver: Det vidste vi heller ikke Sidste gange havde han feber i en hel uge, uden at fejle andet. Det smitter heldigvis ikke. Kan bare være lidt træls for forældrene
Ja det må man sige det er og synd for de små pus.
Miss T skriver: De behøver ikke at have de samme symptomer hver gang. Jeg tror du skal slappe helt af. Han lyder til at være frisk. Hvis han ikke drikker eller spiser skal du være bekymret ellers ikke.
Ja okey men han har haft 39,3 siden igår eftermiddags så ringede lige til vagtlægen her før og de ville gerne kigge på ham så håber bare der ikk er noget med ham.
MIWULA skriver: Ja okey men han har haft 39,3 siden igår eftermiddags så ringede lige til vagtlægen her før og de ville gerne kigge på ham så håber bare der ikk er noget med ham.
Det er meget normalt. han kan jo godt have en virus eller infektion. jeg synes på ingen måde at du skal være urolig. at have feber 1-3 dage er normalt.
Miss T skriver: Det er meget normalt. han kan jo godt have en virus eller infektion. jeg synes på ingen måde at du skal være urolig. at have feber 1-3 dage er normalt.
okey dejligt og høre.
Hvad sagde vagtlægen?
Miss T skriver: Hvad sagde vagtlægen?
Åhh jamen vi tog jo til vagt lægen omkring kl 11.30 tiden og han sagde så han kunne se lidt på han øre men ikk noget der ville gøre han havde det sån så han kunne ikk helt sige hva der var galt men at vi kunne købe noget børne panodil og give ham hvis det var, så det købte vi og gav ham. Så indtil kl 8.30 virkede den panodil så vågnede han og kastede op i lange baner så tog jeg han temp igen også var den oppe på 40,4 så ringede til vagtlægen igen og han sagde så de gerne ville se på ham igen. Så afsted igen og det viste sig så han har halsbetændelse og er nu på penicillin. men jo godt vi ved hva der er galt Og idag er feberen røget ned på 38,8 men hvis ikk den falder skal vi ringe igen. så vi for den falder.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128