feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.494 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. september 2011

MIWULA

Jamie har 39,5 i feber men han er glad, leger, drikker og spiser.

hva vil i mene det kunne være? han er heller ikk snottet eller noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2011

L.J.L

MIWULA skriver:

Jamie har 39,5 i feber men han er glad, leger, drikker og spiser.

hva vil i mene det kunne være? han er heller ikk snottet eller noget.

tænder?

Anmeld

9. september 2011

MIWULA

L.J.L skriver:

tænder?

Han har lige fået 2 i undermunden og kan ikk se flere men ja har tænkt det samme.

Anmeld

9. september 2011

Nessie

Det kan også sagtens bare være ....... feber

Det har vi prøvet et par gange, uden at han "fejlede" andet

Anmeld

9. september 2011

L.J.L

MIWULA skriver:

Han har lige fået 2 i undermunden og kan ikk se flere men ja har tænkt det samme.

Hvis han er glad og tilfreds så bare se tiden an, der er ingen grund til alarm så længe han ikke pylrer og er sløv.

Min søn har haft feber stort set hver gang han skulle have tænder. Men oven i det har han så også altid haft rød mås ved tandfrembrud og savlet ekstra meget og stoppet hænderne og alting i munden. Så der har aldrig været tvivl.

Anmeld

9. september 2011

MIWULA

Nessie skriver:

Det kan også sagtens bare være ....... feber

Det har vi prøvet et par gange, uden at han "fejlede" andet

Okey se det vidste jeg ikk man bare kunne ha. Smitter det så når det bare er feber?

Anmeld

9. september 2011

L.J.L

MIWULA skriver:

Okey se det vidste jeg ikk man bare kunne ha. Smitter det så når det bare er feber?

feber smitter ikke Det er kun hvis du har en virusbetinget sygdom at man smitter.

Anmeld

9. september 2011

MIWULA

L.J.L skriver:

Hvis han er glad og tilfreds så bare se tiden an, der er ingen grund til alarm så længe han ikke pylrer og er sløv.

Min søn har haft feber stort set hver gang han skulle have tænder. Men oven i det har han så også altid haft rød mås ved tandfrembrud og savlet ekstra meget og stoppet hænderne og alting i munden. Så der har aldrig været tvivl.

Jamie var bare pylderet da han fik tænder sidst men ingen feber,rød numse eller noget så hvis det skulle være samme symtomer hver gang er det ikk tænder.

Anmeld

9. september 2011

MIWULA

L.J.L skriver:

feber smitter ikke Det er kun hvis du har en virusbetinget sygdom at man smitter.

okey ja det tyder jo ikk på han fejler noget.

Anmeld

9. september 2011

L.J.L

MIWULA skriver:

Jamie var bare pylderet da han fik tænder sidst men ingen feber,rød numse eller noget så hvis det skulle være samme symtomer hver gang er det ikk tænder.

ok, det kan jo være mange ting... Det kan også være hvis han bare har det meget varmt, så kan temperaturen jo godt måle højere... Men se tiden an, måske er han ved at få noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.