Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Ja tak . NU tager vi en dag ad gangen .. Utroligt det kan gå SÅ hurtigt .. Det havde jeg alligevel ikke regnet med !
Ja tak .
NU tager vi en dag ad gangen .. Utroligt det kan gå SÅ hurtigt .. Det havde jeg alligevel ikke regnet med !
Det er nemlig VILDT så stærkt det går, man kan jo slet ikke følge med... Hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har sagt det før og jeg siger det igen, han er bare lækker, orrg ham kunne jeg godt låne lidt(;
ej han er virkelig så fin og dejlige lår han har. amen han er helt igennem perfekt,
og hvor er han sej at han har taget sine første skridt(;
Han er bare det lækreste og mest charmerende!
Glæder mig til forhåbentlig snart at se ham irl !
Hvor er han sød, med det flotteste røde hår
Vi troede også Daniel ville være rødhåret, men foreløbig er det helt hvidt
Dejligt at det går godt i DP, og det varer nok heller ikke længe inden han styrter rundt over det hele
Muhmi skriver: Det er nemlig VILDT så stærkt det går, man kan jo slet ikke følge med... Hihi
Overhovedet ik ..
alberts mor<3 skriver: jeg har sagt det før og jeg siger det igen, han er bare lækker, orrg ham kunne jeg godt låne lidt(; ej han er virkelig så fin og dejlige lår han har. amen han er helt igennem perfekt, og hvor er han sej at han har taget sine første skridt(;
Hihihi Taaaaak ... Ja han er helt igennem dejlig !
Saram skriver: Han er bare det lækreste og mest charmerende! Glæder mig til forhåbentlig snart at se ham irl !
Taaak smukke
Glæder mig også til at se jer
Nessie skriver: Hvor er han sød, med det flotteste røde hår Vi troede også Daniel ville være rødhåret, men foreløbig er det helt hvidt Dejligt at det går godt i DP, og det varer nok heller ikke længe inden han styrter rundt over det hele
Taaak
Håber hans hår forbliver rødt .. Elsker den farve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128