Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
_-Kathrine-_ skriver: Forresten hvor er han da bare mega sej med de Småfolk gummistøvler på
Forresten hvor er han da bare mega sej med de Småfolk gummistøvler på
Heheh Ja .. Havde lige fået dem ind af døre så skulle lige se om de passede Og sørme så. Han bruger str. 20 .... Allerede ... !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Heheh Ja .. Havde lige fået dem ind af døre så skulle lige se om de passede Og sørme så. Han bruger str. 20 .... Allerede ... !
Mega sejt!
Min søn er nok for lille til gummistøvler endnu, men skal da helt sikkert ud og ha et par når han blir stor nok
morethanperfect skriver: Det gør han heller ikke ... Men kravler
Det gør han heller ikke ... Men kravler
så render da han heller ikke.... gokgok! hihihihi!
ej søde jeg ved hvad du mener!
vi har samme "problem" herhjemme.. derer seriøst nogle gange hvor jeg faktik må lede efter ham! godt vi har børnesikret hele hytten!
_-Kathrine-_ skriver: Mega sejt! Min søn er nok for lille til gummistøvler endnu, men skal da helt sikkert ud og ha et par når han blir stor nok
Jeg eeeelsker gummistøvler
VNB skriver: så render da han heller ikke.... gokgok! hihihihi! ej søde jeg ved hvad du mener! vi har samme "problem" herhjemme.. derer seriøst nogle gange hvor jeg faktik må lede efter ham! godt vi har børnesikret hele hytten!
Haha .. Tænkte godt på det EFTER jeg havde skrevet det
Ja det kender jeg godt
MamaJakob skriver: Slap nu af, hvor ER han bare herlig! ELSKER den røde manke:-) Og er helt pjattet med det billede, hvor det ser ud som om, han skal til at æde zebraen - det er en farlig, men NUTTET lille løve, du har dig der;-)
Slap nu af, hvor ER han bare herlig! ELSKER den røde manke:-) Og er helt pjattet med det billede, hvor det ser ud som om, han skal til at æde zebraen - det er en farlig, men NUTTET lille løve, du har dig der;-)
Heheh
Elsker også hans hår for det ser man ikke så tit
Heheh taak
morethanperfect skriver: Taaak Ja , det har han vidst fra sin far
Taaak Ja , det har han vidst fra sin far
Ahh er du sikker? Jeg kan da se moderen også har noget skønt hår
Janni. skriver: Ahh er du sikker? Jeg kan da se moderen også har noget skønt hår
Heheh ja Men ikke rødøt
morethanperfect skriver: Heheh ja Men ikke rødøt
Nej det er rigtig men er sikker på at han har noget af det fra dig alligevel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128