du må tage en snak med din svigermor, og du må fortælle ham hvordan du har det med hans mor.
min svigermor var også ulidelig, i starten og der sad jeg med nyindkøbt hus, og havde mest lyst til at skride, for havde jeg vist hvad hans mors indvirkning havde på os, havde jeg nok ikke valgt ham, men nu sad vi i det.
Jeg fik en snak med min kæreste, om hvad min svigermor gøre ved mig, og for meget hendes kritik gjorte mig total deprimeret og ked af det, følte hun satte mig i en bås, hvor jeg ikke kunne kende mig selv, og jeg fik alle fordomme om enliges mødre kastet i hovedet, hvilket jeg viste jeg havde kæmpet så hårdt for ikke blive dømt på den måde. Der gik over et år inden der kom ro på tingene, indtil jeg sætte mig ned og fortalte hende, at hendes opførelse faktisk var ved at ødelægge vores forhold, og jeg sagde rent ud til hende. Hvis jeg havde kendt hende noget bedre inden vi købte hus, så havde jeg valgt min kæreste fra.
Efter der har tingene forandret sig til det positive, men min kæreste har også været lyd hør og har godt kunne se problematikken, og jeg har været ærlig overfor ham og sagt, at hvis jeg kendte din mor påforhånd, så havde jeg valgt dig fra.
Men hendes opførelse gjorte at jeg holdte mindre af ham, og det var nok også for at passe på mig selv, at følelserne forsvandt for ham. Vi har fået vendt og drejet tingene og snakket om det, og i dag 3 efter har vi det rigtig godt, og vi elsker stadig hinanden, selv om vi har haft det svært. Og i dag har jeg et godt forhold til min svigermor, og hun har forstået at hun har fået en svigerdatter, der vil selv, og beder ikke om hjælp får det er nødvendigt. Men jeg er også et meget selvstændigt menneske, der helst vil klare tingene selv. Men en dårlig svigermor kan godt være en årsag til at følelserne forsvinder. Tag en snak med ham om det, og fortæl ham, hvad det gør ved ham, og så tager du også en snak med din svigermor, og fortæller hende at hun er ved at ødelægge jeres forhold. Så giver du det en change, for at se og det bliver bedre og om i genvinder følelserne for hinanden, og hvis ikke, ja så skal du til at tænke på dig selv også. sender lige en