Hjææælp !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Moar2011

Babymor2010 skriver:

Det samme tænker jeg - eller bisser der er på vej

TÆNDER allerede ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Clisolka

Babyklar skriver:

TÆNDER allerede ??

Det kan sagtens ske - Isabella fik sine første 2 præcis da hun var 6 mrd. gammmel. Inden da havde hun været ekstrem pylret igennem et stykke tid - indtil vi så 2 bisser i undermunden begynde at stikke op

Anmeld

8. september 2011

Moar2011

Babymor2010 skriver:

Det kan sagtens ske - Isabella fik sine første 2 præcis da hun var 6 mrd. gammmel. Inden da havde hun været ekstrem pylret igennem et stykke tid - indtil vi så 2 bisser i undermunden begynde at stikke op

nårh okey . men nu er mine forældre kommet for at tag lidt over, og så han selvfølgelig glad, så det må være mig den er gal med, siden han var så utrøslig.

Anmeld

8. september 2011

Tin

Profilbillede for Tin
Babyklar skriver:

min SP ville ikke have jeg gir ham andet end MME til han er 5mdr og gerne 6mdr.

han må ikke få mere for min SP fordi han så ville få for meget mad og dermed for tyk og dermed ville blive indlagt var hendes besked.

nu mine forældre kommet, og så han bare i sit S - så måske det mig den er gal med

Hva delen er det for en SP!!!??? Selvfølgelig må han få det han skal have og det gør ham altså ikke overvægtig!! Mine spiste snildt 200ml hv. 3. time + grød i små mængder i den alder.

Forsøg dig frem, tilbyd ham en flaske med 200, og se hvad han spiser.  Han skal nok selv stoppe når han er mæt

Men som andre nævner kan det da sagtens være tænderne. Jeg har erfaring for med mine egne, at drengene som regel mener at det gør MEGET ondt og også gerne giver udtryk for det, mens jeg med pigerne faktisk ikke opdagede at de fik tænder. Netop drengene blev meget morsyge i den periode.

Anmeld

8. september 2011

Clisolka

Babyklar skriver:

nårh okey . men nu er mine forældre kommet for at tag lidt over, og så han selvfølgelig glad, så det må være mig den er gal med, siden han var så utrøslig.

Godt at høre du kan få lidt hjælp, for det må ikke være sjovt at være alene om

Du må ikke tænke på om det er dig, selvfølgelig er det ikke dig

Anmeld

8. september 2011

Clisolka

Tin skriver:

Hva delen er det for en SP!!!??? Selvfølgelig må han få det han skal have og det gør ham altså ikke overvægtig!! Mine spiste snildt 200ml hv. 3. time + grød i små mængder i den alder.

Forsøg dig frem, tilbyd ham en flaske med 200, og se hvad han spiser.  Han skal nok selv stoppe når han er mæt

Men som andre nævner kan det da sagtens være tænderne. Jeg har erfaring for med mine egne, at drengene som regel mener at det gør MEGET ondt og også gerne giver udtryk for det, mens jeg med pigerne faktisk ikke opdagede at de fik tænder. Netop drengene blev meget morsyge i den periode.

Ja, jeg tænkte det samme med den SP.... Knægten skal da have mad, hvis han er sulten!!!

Ingen babyer kan blive for overvægtige

Anmeld

8. september 2011

morethanperfect

Det skal din SP sa overhovedet ikke bestemme ! Hvis han er mere sulten skal han da ha mere mad ?

Min søn spiste 230 ml. hver 3 time da han var 5 mdr.. 

Der gav vi ham allerede grød da det ikke mættede ham nok .. Syns ikke din SP kan komme og bestemme over ham på den måde

Anmeld

8. september 2011

Moar2011

Tin skriver:

storm kan ikke mærke når han er mæt han spiser og spiser bare ..

Anmeld

8. september 2011

Moar2011

morethanperfect skriver:

Det skal din SP sa overhovedet ikke bestemme ! Hvis han er mere sulten skal han da ha mere mad ?

Min søn spiste 230 ml. hver 3 time da han var 5 mdr.. 

Der gav vi ham allerede grød da det ikke mættede ham nok .. Syns ikke din SP kan komme og bestemme over ham på den måde

det gør hun .. og han må ikk få grød da han er for tidlig født, så derfor skal jeg vente til han er 5 eller gerne 6 mdr..

Anmeld

8. september 2011

emsaroto

Jeg vil sige som de andre piger, bisser eller mere mad. Hvis han ikke må få grød og mos, så må du jo give ham mere mælk. Altså, der synes jeg at sundhedsplejersken vudere forkert..

Men jeg er selvfølgelig heller ikke ekspert! Held og lykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.