Hjææælp !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Moar2011

Min søn bliver 5 måneder her den 16 - han spiser 160Ml MME hver 3time (der skal gå 3timer før han må få med i følge SP'en) han sover 10-11timer om natten .. Siden igår laver han ikke andet at græde, græde, græde, græde og jeg nævner det lige igen GRÆDE ! ligemeget hvad jeg gør græder han, nogen gange kan det hjælpe hvis han kommer op på armen, men kan jo ikk gå med ham hele tiden, får ondt i ryggen. han ville ikke sove, der bliver han os dybt ulykkelige, indtil han overgiver sig,  det hjælper hvis han får mad. men igen SP'en . feks så nogen gang ligger han som om han ikk kan få vejret når jeg ligger ham ned hvor han skal ligge fladt  hva kan det skyldes ? .. han plejer at være så nem og glad dagen lang og nu de 2dage her har han bare vent sig til en ulykkelig dreng..  hjæælp mig piger ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Mikkel's mor <3

Jeg tænker tigerspring som det første.
men måske at han er ved at tage et appetitspring, og "bare" er mere sulten..

Anmeld

8. september 2011

Clisolka

Mikkel's mor <3 skriver:

Jeg tænker tigerspring som det første.
men måske at han er ved at tage et appetitspring, og "bare" er mere sulten..

Det samme tænker jeg - eller bisser der er på vej

Anmeld

8. september 2011

Mikkel's mor <3

Babymor2010 skriver:

Det samme tænker jeg - eller bisser der er på vej

Guud ja tænderne.. havde jeg slet ikke tænkt på men nu du siger det, så var min søn faktisk på den måde da hans var på vej..

Anmeld

8. september 2011

Clisolka

Mikkel's mor <3 skriver:

Guud ja tænderne.. havde jeg slet ikke tænkt på men nu du siger det, så var min søn faktisk på den måde da hans var på vej..

Det var min datter nemlig også - og hver gang der er bisser på vej er hun ekstrem morglad

Anmeld

8. september 2011

Mikkel's mor <3

Babymor2010 skriver:

Det var min datter nemlig også - og hver gang der er bisser på vej er hun ekstrem morglad

lige præcis, og når mor ikke er der så skriger man

håber for ts at det snart er over

Anmeld

8. september 2011

Clisolka

Mikkel's mor <3 skriver:

lige præcis, og når mor ikke er der så skriger man

håber for ts at det snart er over

Puha ja, det er lige før man får grå hår før tid

Ei, vi har også haft en ekstrem pylret datter i starten af ugen - med feber.. Hvem var god nok? Hendes fader

Anmeld

8. september 2011

Fam. Madsen

Babyklar skriver:

Min søn bliver 5 måneder her den 16 - han spiser 160Ml MME hver 3time (der skal gå 3timer før han må få med i følge SP'en) han sover 10-11timer om natten .. Siden igår laver han ikke andet at græde, græde, græde, græde og jeg nævner det lige igen GRÆDE ! ligemeget hvad jeg gør græder han, nogen gange kan det hjælpe hvis han kommer op på armen, men kan jo ikk gå med ham hele tiden, får ondt i ryggen. han ville ikke sove, der bliver han os dybt ulykkelige, indtil han overgiver sig,  det hjælper hvis han får mad. men igen SP'en . feks så nogen gang ligger han som om han ikk kan få vejret når jeg ligger ham ned hvor han skal ligge fladt  hva kan det skyldes ? .. han plejer at være så nem og glad dagen lang og nu de 2dage her har han bare vent sig til en ulykkelig dreng..  hjæælp mig piger ..

synes du skal give ham det og spise han hat lyst til, for det kan nemt være sult han er så ulykkelig over ellers kan det også være tænder der på vej... er han begyndt at få grød???

Anmeld

8. september 2011

Moar2011

Fam. Madsen skriver:

synes du skal give ham det og spise han hat lyst til, for det kan nemt være sult han er så ulykkelig over ellers kan det også være tænder der på vej... er han begyndt at få grød???

min SP ville ikke have jeg gir ham andet end MME til han er 5mdr og gerne 6mdr.

han må ikke få mere for min SP fordi han så ville få for meget mad og dermed for tyk og dermed ville blive indlagt var hendes besked.

nu mine forældre kommet, og så han bare i sit S - så måske det mig den er gal med

Anmeld

8. september 2011

Moar2011

Babymor2010 skriver:

Puha ja, det er lige før man får grå hår før tid

Ei, vi har også haft en ekstrem pylret datter i starten af ugen - med feber.. Hvem var god nok? Hendes fader

jeg er alene med storm fordi faren valgte at tag til Afghanistan ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.