Første scanning gik fint :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Kay

Line11 skriver:

Jeg håber du har ret! Det er nemlig rigtigt ubehageligt... 

ja... hvad vi ikke går igennem for at få en lille baby i vores arme... det er da kærlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Line11

Putomanen skriver:

Det er rigtig dejligt at høre, at det gik godt! Er det ikke almindeligt at at man starter på hormoner efter den scanning?

Det bliver spændende at se, hvor mange æg du får produceret!

Det er rigtig ubehageligt at så mange roder rundt deroppe, og nogle gange føler jeg, at alle har fri adgang og at alt de sexuelle forsvinder

Nå, men som du selv skriver, så er det jo overstået om 2 uger

Ja det er nemlig snart overstået, jeg kan slet ikke vente... Jeg er ikke vild med at være BIB'er må jeg indrømme Håber håber håber bare sådan for en masse gode æg og en lille bebs 

Jo det er vidst først når man starter på hormoner ting bliver lidt mere usikre og ukontrollerbare... Så nok helt almindeligt. Men dejligt alligevel at få bekræftet det så fint ud og at der var ægblærer deroppe! 

Anmeld

8. september 2011

Putomanen

Line11 skriver:

Ja det er nemlig snart overstået, jeg kan slet ikke vente... Jeg er ikke vild med at være BIB'er må jeg indrømme Håber håber håber bare sådan for en masse gode æg og en lille bebs 

Jo det er vidst først når man starter på hormoner ting bliver lidt mere usikre og ukontrollerbare... Så nok helt almindeligt. Men dejligt alligevel at få bekræftet det så fint ud og at der var ægblærer deroppe! 

Jeg, det er bestemt ikke en sjov verden at være medlem af. Forhåbentig er vi begge hurtigt ude af den igen!  Ja, det er skønt at få at vide, at alt ser ud som det skal!

Jeg kan mærke at jeg begynder at tænke meget over at blive mor igen. Jeg higer helt vildt efter det samtidig med, at jeg overhovedet ikke kan forestille mig det. Det er en meget mærkelig følelse. Men du kan nok sanrt fortælle mig om den første

Anmeld

8. september 2011

Line11

Putomanen skriver:

Jeg, det er bestemt ikke en sjov verden at være medlem af. Forhåbentig er vi begge hurtigt ude af den igen!  Ja, det er skønt at få at vide, at alt ser ud som det skal!

Jeg kan mærke at jeg begynder at tænke meget over at blive mor igen. Jeg higer helt vildt efter det samtidig med, at jeg overhovedet ikke kan forestille mig det. Det er en meget mærkelig følelse. Men du kan nok sanrt fortælle mig om den første

Jaaa det gør jeg også. Man tænker lige en ekstra gang over, hvad behandlingen forhåbentlig skal føre med sig, det bliver bare det vildeste at få lov at opleve 

Jeg håber at kunne komme med positive opdateringer den kommende tid, og også at høre om alle dine!

Anmeld

9. september 2011

Putomanen

Jaaa det gør jeg også. Man tænker lige en ekstra gang over, hvad behandlingen forhåbentlig skal føre med sig, det bliver bare det vildeste at få lov at opleve 

Jeg håber at kunne komme med positive opdateringer den kommende tid, og også at høre om alle dine!

Ja, det bliver skønt at opleve

Hvis jeg kender mig selv ret, så skal jeg nok bombardere med super positive indlæg, ca, 3 uger efter dig

Anmeld

9. september 2011

Line11

Putomanen skriver:

Ja, det bliver skønt at opleve

Hvis jeg kender mig selv ret, så skal jeg nok bombardere med super positive indlæg, ca, 3 uger efter dig

Fedt søde, det glæder jeg mig MEGET til! 

Anmeld

9. september 2011

Nessie

Hvor dejligt I er i gang

Jeg syntes ikke det var specielt ubehageligt at få taget æg ud. Min kæreste syntes jeg var sjov, for blev åbenbart lidt "fuld" af bedøvelsen, og begyndte at snakke helt vildt

Håber det lykkes for jer

Anmeld

9. september 2011

Line11

Nessie skriver:

Hvor dejligt I er i gang

Jeg syntes ikke det var specielt ubehageligt at få taget æg ud. Min kæreste syntes jeg var sjov, for blev åbenbart lidt "fuld" af bedøvelsen, og begyndte at snakke helt vildt

Håber det lykkes for jer

Tusind tak, det er bare rigtigt dejligt at være nået hertil (trods alt).

Jeg stak mig selv med hormon for første gang i dag, og det gik over al forventning, var slet ikke slemt 

Hehe, hvis jeg også bare kan blive lidt småfuld skal det nok blive en ok oplevelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.