Første scanning gik fint :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. september 2011

Line11

Så har vi været til første scanning efter jeg startede på nedreguleringen, og skal starte på hormoner allerede i morgen. 

Alt så fint ud - tynd slimhinde og follikler i begge sider klar til at modne æg. Hun sagde ikke hvor mange der var, bare at det så fint ud, så det stoler jeg på... 

Men puuuuuuha hvor jeg allerede nu bliver nervøs for ÆU!! Selvom det kun var en scanning i dag, synes jeg det er MEGET ubehageligt at have folk til at rode rundt deroppe 

Heldigvis er det hele forhåbentlig veloverstået om to uger! 

Knus Line 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Lisbeth1985

Hvor er det dejligt,at i er godt igang:-) Held og lykke med det hele!! Kram

Anmeld

8. september 2011

ønskebørn74

Line11 skriver:

Så har vi været til første scanning efter jeg startede på nedreguleringen, og skal starte på hormoner allerede i morgen. 

Alt så fint ud - tynd slimhinde og follikler i begge sider klar til at modne æg. Hun sagde ikke hvor mange der var, bare at det så fint ud, så det stoler jeg på... 

Men puuuuuuha hvor jeg allerede nu bliver nervøs for ÆU!! Selvom det kun var en scanning i dag, synes jeg det er MEGET ubehageligt at have folk til at rode rundt deroppe 

Heldigvis er det hele forhåbentlig veloverstået om to uger! 

Knus Line 

Sikke en skøn update!!!!!!!!!!

Og må indrømme jeg heller ikke er vild med roderiet.....

Anmeld

8. september 2011

esiuol

Godt at høre, at det ser fint ud.

Held og lykke med ÆU!  Jeg håber det kommer til at gå let og smertefrit, og der kommer en dejlig lille bebs ud af det på den anden side.

Anmeld

8. september 2011

Line11

Tusind tak piger, hvor er I skønne 

Anmeld

8. september 2011

nielsen80

Hvor dejligt i er kommet fint i gang. Og bare rolig, selvom ÆU ikke er sjov, er det de færreste som har virkleig ondt når det sker. Jeg har stort set ingen smerter i den forbindelse.

Anmeld

8. september 2011

Kay

nej hvor dejligt at det ser fint ud det skal nok gå... selvom det er lidt ubehageligt at havde andre mennesker til at rode rundt der nede...

Anmeld

8. september 2011

Putomanen

Det er rigtig dejligt at høre, at det gik godt! Er det ikke almindeligt at at man starter på hormoner efter den scanning?

Det bliver spændende at se, hvor mange æg du får produceret!

Det er rigtig ubehageligt at så mange roder rundt deroppe, og nogle gange føler jeg, at alle har fri adgang og at alt de sexuelle forsvinder

Nå, men som du selv skriver, så er det jo overstået om 2 uger

Anmeld

8. september 2011

Line11

nielsen80 skriver:

Hvor dejligt i er kommet fint i gang. Og bare rolig, selvom ÆU ikke er sjov, er det de færreste som har virkleig ondt når det sker. Jeg har stort set ingen smerter i den forbindelse.

Ja det er det! Jeg håber virkelig også at jeg er én af dem, som det ikke gør særligt ondt på! Jeg skal bare prøve ikke at køre mig selv op, for skrækken tror jeg godt ku' blive det værste for mit vedkommende 

Tak for de beroligende ord 

Anmeld

8. september 2011

Line11

Kay skriver:

nej hvor dejligt at det ser fint ud det skal nok gå... selvom det er lidt ubehageligt at havde andre mennesker til at rode rundt der nede...

Jeg håber du har ret! Det er nemlig rigtigt ubehageligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.