gode råd til en begynder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Kay

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Det var så lidt God fornøjelse.. Smid endelig billeder ind af resultatet

Skal jeg nok men bliver jo så ik i dag jeg syr da stoffet jo så er igang med at blive vasket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

Chillien

Kay skriver:

du må meget gerne tage et billed... tror jeg forstår... men vil gerne være helt sikker

Fik lige set at nogle af dem også er to stykker jeg har syet sammen... Der er den ene firkant bare længere.. Tilsvarende den længde man vil have lommen.. Husk at der går lidt til når du syer kanterne ind etc..

Har prøvet at tage billede af dem der er bukket af et stykke.. Skærer det lige ud i pap (no offence  , men så der bare ingen misforståelse)

1. du kan se syningen og der hvor den er bukket.. Lommen sidder i modsatte ende..

2. Samme som første, har taget betrækket af

3.Selve lommen... Tror du kan se hvordan det skal bukkes.. Tog mig et par minutter lige at regne den ud

4. Hele betrækket og lommen..

5. Lommen på puden..

Så må vi se om jeg er god til at forklare

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2011

Kay

Chillien skriver:

Fik lige set at nogle af dem også er to stykker jeg har syet sammen... Der er den ene firkant bare længere.. Tilsvarende den længde man vil have lommen.. Husk at der går lidt til når du syer kanterne ind etc..

Har prøvet at tage billede af dem der er bukket af et stykke.. Skærer det lige ud i pap (no offence  , men så der bare ingen misforståelse)

1. du kan se syningen og der hvor den er bukket.. Lommen sidder i modsatte ende..

2. Samme som første, har taget betrækket af

3.Selve lommen... Tror du kan se hvordan det skal bukkes.. Tog mig et par minutter lige at regne den ud

4. Hele betrækket og lommen..

5. Lommen på puden..

Så må vi se om jeg er god til at forklare

det var som jeg havde forestillet mig

hvor stort har du lavet den lille "lomme"?

Anmeld

8. september 2011

Chillien

Kay skriver:

det var som jeg havde forestillet mig

hvor stort har du lavet den lille "lomme"?

Godt

Årh.. Tror jeg tog 15 cm... Der ryger lidt til kanten, skal helst have den bukket ind så man få pæne kanter ved hullet.. Så tror 15 cm er meget godt... Hellere for meget end for lidt..

Anmeld

8. september 2011

Kay

Chillien skriver:

Godt

Årh.. Tror jeg tog 15 cm... Der ryger lidt til kanten, skal helst have den bukket ind så man få pæne kanter ved hullet.. Så tror 15 cm er meget godt... Hellere for meget end for lidt..

ok super

Anmeld

8. september 2011

Chillien

Kay skriver:

ok super

Held og lykke med projektet.. Du viser vel frem når du er færdig?

Anmeld

8. september 2011

Kay

Chillien skriver:

Held og lykke med projektet.. Du viser vel frem når du er færdig?

det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.