Str. fra h&m...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

Nessie

birthee skriver:

Men ville den være varm nok at sove i til vinter, når hun har både dyne og tæppe over sig også??? Selv om det er en overgangsjakke...

Vi købte en dejlig blød fleece dragt til at sove i om vinteren, og lagde aviser og tæppe under madrassen i barnevognen, men det var også et par kolde vintre han var lille i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

birthee

Lou87 skriver:

Det er svært og sige.. når hun ikk er ældre, de vokser jo godt i den alder :-) Men ja umiddelbart ville jeg tage en 74 udfra det du siger.
Min pige er li blevet et år i august, så ved hun ikk vokser lige så stærkt.

Jeg synes så længe barnet ikk kun har et lag under at den er fin nok til vinter.. Altså en lang body under er nok lidt koldt. Men med en body og en trøje, så man får to lag, så tror jeg den er god.

I barnevognen og med dyne også tror jeg ikk du ska være i tvivl om den er varm nok - måske hvis dit barn ikk er så varmt i sig selv ?
Min pige havde i vinters alm tøj på samt en fleecedragt og dyne/voksi med sommerdyne.. og det var rigeligt. (self vanter og hue også)

Jeg tror jeg venter til jeg kommer til odense på mandag, så går jeg ind og kigger på den der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.