Str. fra h&m...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.376 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. september 2011

birthee

Jeg har kigget på nedenstående jakke til min datter til vinter... Til december vil hun være 8 måneder, og er meget almindelig af størrelse... Men jeg er sådan i tvivl om jeg skal købe str. 74 eller 80... Hvordan er str. fra h&m?? Det er 4 år siden jeg købte baby-vinterjakke til min dreng, og kan da ikke huske hvilken str. han havde...

http://www.hm.com/dk/product/91880?article=91880-B#article=91880-B

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

K&S

birthee skriver:

Jeg har kigget på nedenstående jakke til min datter til vinter... Til december vil hun være 8 måneder, og er meget almindelig af størrelse... Men jeg er sådan i tvivl om jeg skal købe str. 74 eller 80... Hvordan er str. fra h&m?? Det er 4 år siden jeg købte baby-vinterjakke til min dreng, og kan da ikke huske hvilken str. han havde...

http://www.hm.com/dk/product/91880?article=91880-B#article=91880-B

Den er ikke særlig tyk og virker ikke varm, jeg havde fat i den i dag i H&M - jeg var vild med den i blå til Anton, men den vil kræve en ekstra fleecetrøje under

Anmeld

7. september 2011

Nessie

Jeg synes mere det ligner en overgangsjakke.

Da Daniel var 8 mdr. i juni, havde jeg købt en overgangsjakke til ham i H&M i str. 74, og den brugte han også som overgangsjakke efter sommeren. Så lidt stor i str. synes jeg

Anmeld

7. september 2011

K&S

Nessie skriver:

Da Daniel var 8 mdr. i juni, havde jeg købt en overgangsjakke til ham i H&M i str. 74, og den brugte han også som overgangsjakke efter sommeren. Så lidt stor i str. synes jeg

Lige præcis

Anmeld

7. september 2011

Tona

Nessie skriver:

Ja jeg syntes også at H og M er lidt store i størrelsen, for Amanda har stadig noget tøj derfra som hun passer i str 74 selv om hun nu bruger 80 eller enda 86 i nogle ting.

I øvrigt syntes jeg at tøjet fra H og M har en utrolig god pasform og har været superglad for vores. Hvis der bare var en H og M her hvor vi bor ville ungen have meget mere tøj derfra

Anmeld

7. september 2011

Nessie

Amandas-mor skriver:

Ja jeg syntes også at H og M er lidt store i størrelsen, for Amanda har stadig noget tøj derfra som hun passer i str 74 selv om hun nu bruger 80 eller enda 86 i nogle ting.

I øvrigt syntes jeg at tøjet fra H og M har en utrolig god pasform og har været superglad for vores. Hvis der bare var en H og M her hvor vi bor ville ungen have meget mere tøj derfra

Ja, jeg har også været glad for deres tøj, og natdragterne sidder også fint på Daniel

Anmeld

8. september 2011

birthee

Nessie skriver:

Men ville den være varm nok at sove i til vinter, når hun har både dyne og tæppe over sig også??? Selv om det er en overgangsjakke...

Anmeld

8. september 2011

Lou87

Har købt sættet til min datter også.. (med grå skibuks)
Jeg købte 80 til min pige, og den er ikke voldsom stor li nu selvom hun er i 74. Tanken var dog også hun først ska begynde og bruge den fra næste måned af ca.

Hun vejer ca 9,5 kg og er 77 cm lang.

Håber det kan hjælpe dig

Anmeld

8. september 2011

birthee

Lou87 skriver:

Har købt sættet til min datter også.. (med grå skibuks)
Jeg købte 80 til min pige, og den er ikke voldsom stor li nu selvom hun er i 74. Tanken var dog også hun først ska begynde og bruge den fra næste måned af ca.

Hun vejer ca 9,5 kg og er 77 cm lang.

Håber det kan hjælpe dig

caroline vejer næsten 8 kg og er 65 cm lang... så ud fra det du siger ville hun da nok godt kunne  være i en 74... synes du den virker varm nok til at de kan holde varmen i den i barnevogn til vinter???

Anmeld

8. september 2011

Lou87

birthee skriver:

caroline vejer næsten 8 kg og er 65 cm lang... så ud fra det du siger ville hun da nok godt kunne  være i en 74... synes du den virker varm nok til at de kan holde varmen i den i barnevogn til vinter???

Det er svært og sige.. når hun ikk er ældre, de vokser jo godt i den alder :-) Men ja umiddelbart ville jeg tage en 74 udfra det du siger.
Min pige er li blevet et år i august, så ved hun ikk vokser lige så stærkt.

Jeg synes så længe barnet ikk kun har et lag under at den er fin nok til vinter.. Altså en lang body under er nok lidt koldt. Men med en body og en trøje, så man får to lag, så tror jeg den er god.

I barnevognen og med dyne også tror jeg ikk du ska være i tvivl om den er varm nok - måske hvis dit barn ikk er så varmt i sig selv ?
Min pige havde i vinters alm tøj på samt en fleecedragt og dyne/voksi med sommerdyne.. og det var rigeligt. (self vanter og hue også)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.