Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EmmaJosephine skriver: Uh, jeg er så dårlig til størrelser.. Jeg vil skyde på, at det er en størrelse 38/M
Uh, jeg er så dårlig til størrelser.. Jeg vil skyde på, at det er en størrelse 38/M
ok har nemlig et par str 38 fra only - pris inkl porto ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: ok har nemlig et par str 38 fra only - pris inkl porto ?
Jeg vejer dem lige, når jeg kommer hjem
EmmaJosephine skriver: Hvilken en af dem ?
Hvilken en af dem ?
Billede 15 vist. Orange ser det ud til den er.
Så tror jeg sagtens, at du kan passe dem, men er ikke sikker... Det bliver 80,- inkl. porto sendt som b-brev
Rikke skriver: Størrelse og pris på trøje fra Sisters Point?
Størrelse og pris på trøje fra Sisters Point?
Den er størrelse s/m.. Hvad siger du til 70,- inkl. porto, sendt som b-brev... Det er 40,- for trøjen
EmmaJosephine skriver: Så tror jeg sagtens, at du kan passe dem, men er ikke sikker... Det bliver 80,- inkl. porto sendt som b-brev
ok tænker lige over det - har nemlig kun givet 75 for mine....
bullerbassen skriver: ok tænker lige over det - har nemlig kun givet 75 for mine....
Okay, bare i orden .
EmmaJosephine skriver: Undskyld jeg først skriver nu ..Vægten overskrider lige præcis 250 g. så porto bliver 30,- sendt som b-brev
Undskyld jeg først skriver nu ..Vægten overskrider lige præcis 250 g. så porto bliver 30,- sendt som b-brev
Perfekt send mig bank oplysninger så overfører jeg
EmmaJosephine skriver: Den er størrelse s/m.. Hvad siger du til 70,- inkl. porto, sendt som b-brev... Det er 40,- for trøjen
Den bliver for lille, desværre Havde håbet det var en størrelse m/l. Ellers en god pris
Rikke skriver: Den bliver for lille, desværre Havde håbet det var en størrelse m/l. Ellers en god pris
Det var en skam :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128