Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EmmaJosephine skriver: Det kan da ikke skade at se sender lige en privat besked
Det kan da ikke skade at se sender lige en privat besked
helt ok (:
prøv at se den nye annonce jeg har oprettet med jeg søger... måske du har det jeg søger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Emilie2010 skriver: helt ok (: prøv at se den nye annonce jeg har oprettet med jeg søger... måske du har det jeg søger
Altså billede 15, 18 og 19, tror jeg det er, de er lange Ellers har jeg ikke rigtig noget, som sådan er langt
Emilie2010 skriver: vil du bytte med din wesc trøje (: har en del annoncer på ts og baboom og herinde. men ikke sikkert du lige kan finde dem men hvis du er interesseret , så send din mail så sender jeg en del billeder (:
vil du bytte med din wesc trøje (:
har en del annoncer på ts og baboom og herinde. men ikke sikkert du lige kan finde dem
men hvis du er interesseret , så send din mail så sender jeg en del billeder (:
Der er desværre ikke noget, som jeg mangler
Er du interesseret i trøjen?
Hvad mærke er disse - og hvordan er de i str - Og hvor brugte er de ?
bullerbassen skriver: Hvad mærke er disse - og hvordan er de i str - Og hvor brugte er de ?
Det er only bukser, str. W29 De er brugte og vaskede, men stadig i god stand De er rigtig gode at have på, men kan desværre ikke passe dem efter min graviditet
EmmaJosephine skriver: Det er only bukser, str. W29 De er brugte og vaskede, men stadig i god stand De er rigtig gode at have på, men kan desværre ikke passe dem efter min graviditet
gider du prøver måle livvidden
Billede nr 5 kjole den vil jeg gerne have .
Mca<3 skriver: Billede nr 5 kjole den vil jeg gerne have .
Det skal du bare have lov til! :-DJeg får lige vejet den senere
bullerbassen skriver: gider du prøver måle livvidden
Ja, det skal jeg nok lige Der går lige lidt før jeg kan gøre det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128