Årh, hvorfor spiser han næsten intet????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

marloutti

Maria-s skriver:

Hvordan kan det være han kun spiser 4 gange i døgnet?.... Bare et spørgsmål for jeg synes godt nok det lyder som meget, meget lidt?.... Jeg tænker bare du kunne tilbyde ham mad noget oftere og så bare mindre af gangen. Undskyld hvis det virker som meget dumt spørgsmål, for det gjorde du jo sikkert hvis det var aktuelt?...

Det har vi skam også prøvet Men hvis der kun går tre timer mellem han spiser, vil han bare slet slet ikke ha noget...

Han vågner ca kl 6, får mad. Leger og sover, får mad kl 10 ca. Leger og sover, får mad kl 14 ca. Leger og sover, får kartoffelmos og mme ca kl 18. Leger lidt, kommer i seng 19-19.30 og sover til næste morgen kl 6 ca.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Maria-s

marloutti skriver:

Det har vi skam også prøvet Men hvis der kun går tre timer mellem han spiser, vil han bare slet slet ikke ha noget...

Han vågner ca kl 6, får mad. Leger og sover, får mad kl 10 ca. Leger og sover, får mad kl 14 ca. Leger og sover, får kartoffelmos og mme ca kl 18. Leger lidt, kommer i seng 19-19.30 og sover til næste morgen kl 6 ca.

Ja ok.... Jeg kan godt se det er svært så..... Håber I finder ud af det og finder en løsning...

Anmeld

7. september 2011

marloutti

Maria-s skriver:

Ja ok.... Jeg kan godt se det er svært så..... Håber I finder ud af det og finder en løsning...

Tak...

Anmeld

7. september 2011

Clisolka

marloutti skriver:

Det samme gjorde vi med Isabella på det tidspunkt. Hver 4. time - ellers kunne vi intet lokke i hende Vores SP gav grønt lys Nu er hun 10 mrd. og vi har stadig indimellem problemer med at lokke mad i hende, men jeg har lært at det ikke nytter at tvinge det i hende - og så længe hun er glad og tager på, er jeg ikke så nervøs (hun får ikke flasker mere)

Anmeld

7. september 2011

marloutti

Babymor2010 skriver:

Det samme gjorde vi med Isabella på det tidspunkt. Hver 4. time - ellers kunne vi intet lokke i hende Vores SP gav grønt lys Nu er hun 10 mrd. og vi har stadig indimellem problemer med at lokke mad i hende, men jeg har lært at det ikke nytter at tvinge det i hende - og så længe hun er glad og tager på, er jeg ikke så nervøs (hun får ikke flasker mere)

Okay, det er rart at vide at det ikke kun er her det er sådan... Men så vil jeg altså prøve at slå koldt vand i blodet... Og satse på, han nok skal sige til og tage det han har brug for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.