Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lærkes_mor skriver: Uha det jo lige det om jeg vil købe 3 ens kjoler bare i forskellige farver, uden at vide hvordan kjolen ser ud.... Meeeeeeeen sådan er det jo, det jo billigt... Er der evt langærmet bluser tilbage i str 116? (pige) eller strømpebukser i 116 (pige) eller strømpebukser til dreng str 86
Uha det jo lige det om jeg vil købe 3 ens kjoler bare i forskellige farver, uden at vide hvordan kjolen ser ud.... Meeeeeeeen sådan er det jo, det jo billigt...
Er der evt langærmet bluser tilbage i str 116? (pige) eller strømpebukser i 116 (pige) eller strømpebukser til dreng str 86
Jeg har sendt dig en pb:-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhh står og mangler bukser til en pige i str. 92.. Har du mange af dem ?
meem skriver: Uhh står og mangler bukser til en pige i str. 92.. Har du mange af dem ?
92 er desværre udsolgt
lisbeth2910 skriver: Jeg har 5 ting til dreng i den størrelse - vil du købe det? Desværre ingen hello kitty (de mærker laver slet ikke noget med hello kitty) men har en masse andet flot pige tøj i de størrelser!
Jeg har 5 ting til dreng i den størrelse - vil du købe det?
Desværre ingen hello kitty (de mærker laver slet ikke noget med hello kitty) men har en masse andet flot pige tøj i de størrelser!
ja meget gerne. hva er det for noget??
Har du noget pige i str 80-86???
mizz-lillemor06 skriver: ja meget gerne. hva er det for noget??
3 par bukser og 2 langærmet!
maria_wt skriver: Har du noget pige i str 80-86???
Jep 4 stk i 80 og 6 stk i 86
lisbeth2910 skriver: Jep 4 stk i 80 og 6 stk i 86
Kan du sige lidt om hvad det er??
Til dreng eller pige
UPs til en pige. mit første indlæg er på side 2. Men jeg kan se du skriver til folk du ikke har mere i str. 92. så hvad med 98. Helst bukser og langærmet trøjer, cardigan. og ikke dor spraglet.
Hvad har du til dreng str 98 og pige str 68
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128