Et godt tilbud..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. september 2011

roenlund

lisbeth2910 skriver:

Der var 5 stk - du overfører bare 150 kr du har jo allerede mit konto nr  og så sender jeg det sammen med alt det andet :-)

jeg overfører i morgen, for ligger allerede under dynen med lillemanden...

Det er efterhånden noget af en pakke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

LISBETH:-)

Malunsesmutti skriver:

Er bukserne på billede 23, tilfældigvis en størrelse 92? Vil meget gerne have pigetøj i str. 92

Der er desværre ikke mere i str. 92 (men en masse i 98)

Anmeld

7. september 2011

skønneunger skriver:

Hejsa

har du har noget tilbage til dreng i str 10-12 år helst bukser (ikke shorts) men gør ikke noget der er bluser osv også.

Jeg har 3 stk bluser i str. 12 år liggende som jeg afventer svar på om en anden vil have med. Så jeg vender tilbage til dig

Anmeld

7. september 2011

Dutti

Hvad ligger portoen egentlig på når nu jeg har bestilt 10 stk ? Bare sådan ca

Anmeld

7. september 2011

Dutti skriver:

Hej ..
Det er da bare et super tilbud
Jeg vil gerne bestille 10 stk pige tøj i 98 gerne langbukser, kjoler/tunika og langærmede bluser .. og hvis det ikke er til for meget besvær må det gerne passe lidt sammen i farverne

Jeg er helt ny på siden Og på fra mobilen så får måske nok først set en evt pb i morgen ..

Jeg har lagt 10 stk fra til dig

Sender en pb senere

Anmeld

7. september 2011

Louise_wagner skriver:

Det lyder bare godt, har du mere tilbage til pige i str 98, så kunne jeg måske også være interesseret i 10 stk af det  Bare ikke noget med korte ærmer

Jeg har et par pink leggins og en bikini tilbage i str. 98:-)

Anmeld

7. september 2011

Uha det jo lige det om jeg vil købe 3 ens kjoler bare i forskellige farver, uden at vide hvordan kjolen ser ud.... Meeeeeeeen sådan er det jo, det jo billigt...

Er der evt langærmet bluser tilbage i str 116? (pige) eller strømpebukser i 116 (pige) eller strømpebukser til dreng str 86

Det er den kjole pigen på gyngen har på :-9 Der er ikke flere langærmet i den str

Desværre ingen strømpebukser

Anmeld

7. september 2011

Nessie

Hvis du stadig har noget tilbage til dreng i str. 92, som ikke er spraglet, så køber jeg gerne 10 stk.

Anmeld

7. september 2011

Louise_wagner

lisbeth2910 skriver:

Jeg har et par pink leggins og en bikini tilbage i str. 98:-)

Det er bare i orden, så holder jeg ved det jeg bestilte tidligere

Anmeld

7. september 2011

Sara.

Det er den kjole pigen på gyngen har på :-9 Der er ikke flere langærmet i den str

Desværre ingen strømpebukser

Okay.

Jamen giv mig den ene kjole (den der ikke er magen til de andre) og så to af de kjoler der er ens.. (gerne så piget farver som muligt,hvis muligt) altså str 116

så mangler jeg 2 stk tøj også gerne til min datter str 116 hvis der er det (bare ikke busker, det nægter hun)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.