Hvilke støvler til jeres 1 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

LISBETH:-)

Millebasse skriver:

Til en bred fod er Angulus rigtig gode, de er så bare også i den dyre ende, men lækre støvler

Elsker angulus og min store pige har indtil flere angulus støvler og sko men de passer bare ikke til et barn med høj vrist - øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

....Til gengæld er de ikke gode til børn med en høj vrist.

Nej desværre ikke! Har fundet et par angulus hun kunne komme helt ned i men de bliver så ikke lavet i de små størrelser! tsk tsk

Anmeld

7. september 2011

FrkLarsen

Millebasse skriver:

Til en bred fod er Angulus rigtig gode, de er så bare også i den dyre ende, men lækre støvler

Så skal jeg ihverfal ikke gå efter en angulus da min datter har meget smalle fødder 

Anmeld

7. september 2011

FrkLarsen

B&J skriver:

vi har købt trigger støvler

Har jeg ikke høt om før, kan du evt smide et link? 

Anmeld

7. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

FrkLarsen skriver:

Så skal jeg ihverfal ikke gå efter en angulus da min datter har meget smalle fødder 

Min datter på 7 år har også en smal fod, men hun har altid haft Angulus - og de har siddet som smurt til hendes fødder.

Selvom der bliver "reklameret" med at Angulus er til brede fødder, så passer det ikke altid. Min den mindste på 14 mdr har brede fødder, og hun kan IKKE passe skoene fra Angulus (desværre).

Anmeld

7. september 2011

FrkLarsen skriver:

Har jeg ikke høt om før, kan du evt smide et link? 

Trigger er en termostøvle - altså en gummistøvle med foer i.

De kan ikke anbefales til helt små børn - der er det bedre med en støvle der sidder på fødderne.

Anmeld

7. september 2011

FrkLarsen

Min datter på 7 år har også en smal fod, men hun har altid haft Angulus - og de har siddet som smurt til hendes fødder.

Selvom der bliver "reklameret" med at Angulus er til brede fødder, så passer det ikke altid. Min den mindste på 14 mdr har brede fødder, og hun kan IKKE passe skoene fra Angulus (desværre).

Det er et værre gedemarked med de sko .

Måske skulle jeg bare hoppe ned i en skoforretning og prøve dem på hende 

Anmeld

7. september 2011

De laver både en bred og smal model! Men er helt enig i det du skriver min datter med smalle fødder kan også sagtens bruge angulus hun har lige fået vinterstøvler derfra og havde også nogen sidste år, min datter med bred fod kan godt passe dem i bredden men ikke over vristen!

Anmeld

7. september 2011

lisbeth2910 skriver:

Nej desværre ikke! Har fundet et par angulus hun kunne komme helt ned i men de bliver så ikke lavet i de små størrelser! tsk tsk

Det er bare tyyyyyypisk!

Men de er SÅ fede.... Jeg håber også på at min yngste datter med tiden taber sig lidt på fusserne, så hun også kan få Angulus! Det er og bliver bare det bedste og skønneste fodtøj (synes jeg)

Anmeld

7. september 2011

FrkLarsen

Trigger er en termostøvle - altså en gummistøvle med foer i.

De kan ikke anbefales til helt små børn - der er det bedre med en støvle der sidder på fødderne.

Okay, så holder vi os fra dem 

De skal gerne være MEGET varme hvis vinteren bliver ligeså kold som sidste år! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.