Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Girls!
Hvilket støvler har i købt til jeres unger til vinteren??
Jeg synes simpelthen det er SÅ svært at finde noget fordi der er så mange forskellige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
132319 skriver: Jeg har købt en lav model fra Bisgaard, jeg er på fra min iPhone, så kan ikke sætte billede ind men de er virkelig gode, jeg havde den samme slags til hendes storebror
Jeg har købt en lav model fra Bisgaard, jeg er på fra min iPhone, så kan ikke sætte billede ind men de er virkelig gode, jeg havde den samme slags til hendes storebror
Okay, kan de gå til smalle fødder??
Min datter har MEGEt smalle fødder
Min store pige har også meget smalle fødder og der er det ECCO sko/støvler der sidder bedst! Til min lille pige på 1 år har jeg stadig ikke fundet noget da hun har meget bred fod og meget høj vrist så synes ikke jeg kan finde noget hun kan være i - desværre!
føler lige med her smiler
vi har købt trigger støvler
lisbeth2910 skriver: Min store pige har også meget smalle fødder og der er det ECCO sko/støvler der sidder bedst! Til min lille pige på 1 år har jeg stadig ikke fundet noget da hun har meget bred fod og meget høj vrist så synes ikke jeg kan finde noget hun kan være i - desværre!
Millebasse skriver: Til en bred fod er Angulus rigtig gode, de er så bare også i den dyre ende, men lækre støvler
Til en bred fod er Angulus rigtig gode, de er så bare også i den dyre ende, men lækre støvler
....Til gengæld er de ikke gode til børn med en høj vrist.
FrkLarsen skriver: Okay, kan de gå til smalle fødder?? Min datter har MEGEt smalle fødder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128