Hvad gør i med babyalarm i barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

MorEllen

Georgia skriver:

Jeg laver sådan nogle, men har kun en tilbage. I lysegrøn/hvid gaia og Ko stof, med brune snørrer

Ok! Hvor meget skal du ha for den? Jeg syr egetnlig en del selv, så måske skal jeg sætte det som dagens prosjekt.. Skal da lige studere modellerne på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Laulund87

Vores har en klips så den kan sidde i kalechen

Anmeld

7. september 2011

2babygirls

Morellen skriver:

Ja, vi har altså et problem med babyalarmen i barnevognen. Nu har nemlig pigen opdaget hvor alarmen er. Vi plejer at stille den i hovedenden, og der har den fået stå i fred indtil for et par måneder siden. Nu tager hun fat i den, og ret tit så slår hun sig selv i hovedet med en store koloss Jeg har set at nogle barnevogne har en sådan lomme til alarmen, men det har ikke vores.  Er der nogen der ude der sidder inde med en god idè til hvad man gør?? Jeg vil heller ikke kunne undvære alarmen...

Mange tak

Vi har hård kaleche, så vi kan heller ikke ligge den i den lomme, men jeg sætter den bag inderforet, så kan den sagtens give lyd, og hun kan ikke se den.

Anmeld

7. september 2011

Mette.

Morellen skriver:

Ja, vi har altså et problem med babyalarmen i barnevognen. Nu har nemlig pigen opdaget hvor alarmen er. Vi plejer at stille den i hovedenden, og der har den fået stå i fred indtil for et par måneder siden. Nu tager hun fat i den, og ret tit så slår hun sig selv i hovedet med en store koloss Jeg har set at nogle barnevogne har en sådan lomme til alarmen, men det har ikke vores.  Er der nogen der ude der sidder inde med en god idè til hvad man gør?? Jeg vil heller ikke kunne undvære alarmen...

Mange tak

Vi venter til vores datter sover, også går vi ud og sætter den fast på overdækkenet til barnevognen.

Hun har også altid gerne ville pille ved den, men nu undgår vi det. Når hun så vågner tager hun alarmen og begynder at "snakke" i den, men så sker der jo ikke noget, for så skal hun alligevel op.

Anmeld

7. september 2011

Georgia

Morellen skriver:

Ok! Hvor meget skal du ha for den? Jeg syr egetnlig en del selv, så måske skal jeg sætte det som dagens prosjekt.. Skal da lige studere modellerne på nettet

Du kan få den for 50 kr.

Vh

Anmeld

7. september 2011

tweety2060

Morellen skriver:

Jo, der er udluftningsvindue, men der er bare en knap nederst... men det skal jeg da lige se, måske kan alarmen være der alligevel! Tak

kan være det kan lykkes med et par sikkerhedsnåle på hver side af knappen til at holde alarmen oppe? Ellers har vi haft den ved fodenden, el langs siden. . . .

Anmeld

7. september 2011

Lisbeth85

An&Jo skriver:

du har ikke sådan et udluftnings "vindue"?? foreksempel i emmaljungaen er der bag på kalechen et net man kan lyne op til, og der plejer jeg at have min babyalarm da vi brugte den..

Det er bare den bedste idé Den bruger vi også her

Anmeld

7. september 2011

CamiRon

Vi har en bi fra Lamaze til at hænge i kalechen og i den hænger vi babyalarmen (den har en klips bagpå). Det virker fint og bebs kan ikke nå den.

Anmeld

7. september 2011

morethanperfect

Vi ligger vores ovenpå dynen .. Nogle gange tager han den da han har fundet ud af vi kommer når han rør ved den , eller snakker i den . 

Anmeld

8. september 2011

CamillaSoefelt

Morellen skriver:

Mange tak

http://www.filabel.dk/shop/Barnevogn/Barnevogn+Tas ker+til+babyalarm/pr-BEDBU-10001.aspx

Tjek den her?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.