Hvad gør i med babyalarm i barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.985 visninger
29 svar
0 synes godt om
7. september 2011

MorEllen

Ja, vi har altså et problem med babyalarmen i barnevognen. Nu har nemlig pigen opdaget hvor alarmen er. Vi plejer at stille den i hovedenden, og der har den fået stå i fred indtil for et par måneder siden. Nu tager hun fat i den, og ret tit så slår hun sig selv i hovedet med en store koloss Jeg har set at nogle barnevogne har en sådan lomme til alarmen, men det har ikke vores.  Er der nogen der ude der sidder inde med en god idè til hvad man gør?? Jeg vil heller ikke kunne undvære alarmen...

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Nadia&Daniel

Følger lige med - vores datter har også fundet vores, hun slår sig ikke, men slukker den

Anmeld

7. september 2011

Chris86

Har samme problem, her begynder hun dog også at snakke i den
Jeg er begyndt at sætte den fast øverst i kalechen, det kan liiiige lade sig gøre....

Anmeld

7. september 2011

An&Jo

du har ikke sådan et udluftnings "vindue"?? foreksempel i emmaljungaen er der bag på kalechen et net man kan lyne op til, og der plejer jeg at have min babyalarm da vi brugte den..

Anmeld

7. september 2011

MorEllen

Nadia&Daniel skriver:

Følger lige med - vores datter har også fundet vores, hun slår sig ikke, men slukker den

Hehe, det er heller ikke godt nej Håber der dukker op nogle gode forslag!

Anmeld

7. september 2011

Sara85

I vores barnevogn har vi heller ikke de smarte lommer
Vi bruger i stedet lommerne der sidder på siden af vognen, så lægger vi den bare så højtaleren vender ind mod baby.

Der skal nok skrues lidt op for sensitiviteten på alarmen, men så funger det også

Anmeld

7. september 2011

MorEllen

An&Jo skriver:

du har ikke sådan et udluftnings "vindue"?? foreksempel i emmaljungaen er der bag på kalechen et net man kan lyne op til, og der plejer jeg at have min babyalarm da vi brugte den..

Jo, der er udluftningsvindue, men der er bare en knap nederst... men det skal jeg da lige se, måske kan alarmen være der alligevel! Tak

Anmeld

7. september 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
vores alarm ligger under den klap man kan åbne for i kalechen.. så det er jo også en slags lomme den ligger i..
Jeg har engang set én, som havde syet fire knapper i barnevognen, og så havde hun sat to strimler elastikbånd fast på disse knapper, så de kunne holde alarmen fast..

Anmeld

7. september 2011

Dorthe1986

Jeg har set man kan få en lille pose agtig ting, der kan hænges på kalechen, hvor babyalarmen kan være i... mener den hedder bugzbag, men er ikke helt sikker

Anmeld

7. september 2011

MorEllen

Sara85 skriver:

I vores barnevogn har vi heller ikke de smarte lommer
Vi bruger i stedet lommerne der sidder på siden af vognen, så lægger vi den bare så højtaleren vender ind mod baby.

Der skal nok skrues lidt op for sensitiviteten på alarmen, men så funger det også

Ej hvor smart! Jeg har slet ikke tænkt på det.. Men vi har en meget simpel alarm (den hvide fra Philips), og på den kan man ikke skru op sensitiviteten. Men det er da verdt et forsøk alligevel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.