Hvor mange IUI forsøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Kay

hej søde  vi har jo ikke været i behandling endnu... og jeg skal forhåbentlig også "bare" på nogle hormoner, æl sprøjte og så i gang her hjemme...

men ville bare lige give dig en og held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

dorthemus

Jeg havde et forsøg med iui-d og blev gravid med det samme Håber I har samme held med det

Anmeld

7. september 2011

nattergalen

dorthemus skriver:

Jeg havde et forsøg med iui-d og blev gravid med det samme Håber I har samme held med det

Ja jeg håber virkelig vi er li så heldige som jer hvor må det være dejligt den bare er der fra starten af

Anmeld

7. september 2011

nattergalen

Kay skriver:

hej søde  vi har jo ikke været i behandling endnu... og jeg skal forhåbentlig også "bare" på nogle hormoner, æl sprøjte og så i gang her hjemme...

men ville bare lige give dig en og held og lykke

Hvor er du sød kæmpe kram til dig også og krydser en masse for jer også

Anmeld

7. september 2011

nattergalen

juni76 skriver:

Vi blev gravide i vores 2. forsøg.. og er nu i 7 mdr

Dejligt at høre fra nogen der også har heldet med sig stort tilykke med den lille

Anmeld

7. september 2011

Dorthe77

nattergalen skriver:

Nu lader det til vi snart rygger over i denne gruppe og skal højst sandsynlig starte på IUI forsøg, så vil lige høre hvor mange forsøg i har været igennem før der var held? 

Der var intet i vejen med min kærestes svømmere, men jeg havde meget uregelmæssige mens, så gynækologen mente IUI kunne være en hjælp. Vi var igennem 2 forsøg uden held. Så gik gynækologen af på ferie og vupti, så blev jeg spontan gravid uden hjælp

Mit råd til jer er, at lad jer undersøge helt igennem INDEN i starter på IUI, så ikke ikke mister forsøg ved at skulle "eksperimentere". Vær sikker på de får målt dit insulinniveau - det kan have SÅ meget at sige. Købte bogen "Spis dig gravid", og det var virkelig en øjenåbner. Kan varmt anbefales

Pøj pøj med det hele.  for at det lykkedes i første omgang

Anmeld

7. september 2011

nattergalen

Dorthe77 skriver:

Der var intet i vejen med min kærestes svømmere, men jeg havde meget uregelmæssige mens, så gynækologen mente IUI kunne være en hjælp. Vi var igennem 2 forsøg uden held. Så gik gynækologen af på ferie og vupti, så blev jeg spontan gravid uden hjælp

Mit råd til jer er, at lad jer undersøge helt igennem INDEN i starter på IUI, så ikke ikke mister forsøg ved at skulle "eksperimentere". Vær sikker på de får målt dit insulinniveau - det kan have SÅ meget at sige. Købte bogen "Spis dig gravid", og det var virkelig en øjenåbner. Kan varmt anbefales

Pøj pøj med det hele.  for at det lykkedes i første omgang

Ihh tusind tak for det.. Meget rart med erfaring og hvad man skal være obs på og ikke.. Vores læge er ikke den bedste, så jeg prøver nemlig at samle så meget viden ind som overhoved mulig.. 

Endnu engang tak.. Og tillykke med maven og den lille

Anmeld

7. september 2011

dorthemus

nattergalen skriver:

Ja jeg håber virkelig vi er li så heldige som jer hvor må det være dejligt den bare er der fra starten af

Tak...jeg er nu alene. Iui-d betyder med donor

Anmeld

7. september 2011

nattergalen

dorthemus skriver:

Tak...jeg er nu alene. Iui-d betyder med donor

Du må tilgive mig min manglende viden inden for området

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.