Hvor mange IUI forsøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. september 2011

nattergalen

Nu lader det til vi snart rygger over i denne gruppe og skal højst sandsynlig starte på IUI forsøg, så vil lige høre hvor mange forsøg i har været igennem før der var held? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

nattergalen

Nogen der vil dele ud af deres erfaring?

Anmeld

6. september 2011

nielsen80

uha ville ønske jeg kunne give dig en positiv erfaring, men vi blev desværre ikke gravide ved IUI, og er derfor videre til ivf nu. Men krydser alt for at IUI bliver vejen frem for jer

Anmeld

6. september 2011

nattergalen

nielsen80 skriver:

uha ville ønske jeg kunne give dig en positiv erfaring, men vi blev desværre ikke gravide ved IUI, og er derfor videre til ivf nu. Men krydser alt for at IUI bliver vejen frem for jer

Jeg håber i så får den i første IVF forsøg  

Ved i hvad grunden var til i ikke lykkes i IUI?

Anmeld

6. september 2011

nielsen80

nattergalen skriver:

Jeg håber i så får den i første IVF forsøg  

Ved i hvad grunden var til i ikke lykkes i IUI?

Første ivf lykkes desværre heller ikke, er i gang med mit andet forsøg - som selvfølgelig lykkes

Vi ved det faktisk ikke, vi fejler umiddelbart ikke noget nogle af os - vi bliver bare ikke gravide. Men det er jo så individuelt i  denne behandlingsverden, så fordi det ikke lykkes for os, kan det sagtens være vejen frem for jer. Jeg skal nok krydse fingre for jer i hvert fald.

Anmeld

6. september 2011

nattergalen

nielsen80 skriver:

Første ivf lykkes desværre heller ikke, er i gang med mit andet forsøg - som selvfølgelig lykkes

Vi ved det faktisk ikke, vi fejler umiddelbart ikke noget nogle af os - vi bliver bare ikke gravide. Men det er jo så individuelt i  denne behandlingsverden, så fordi det ikke lykkes for os, kan det sagtens være vejen frem for jer. Jeg skal nok krydse fingre for jer i hvert fald.

Tusind tak for svar..

Og her bliver der selvfølgelig heppet på jeres andet forsøg

Anmeld

6. september 2011

nattergalen

Jeg opper lige.. Kunne godt tænke mig at høre fra nogle flere

Anmeld

7. september 2011

Lisbeth1985

Vi havde desværre heller ikke held med de 3 IUI vi var igennem:-( Men set i bagkundskabens lys skulle vi heller aldrig havde været igang med det,da mandens sædkvalitet er for dårlig:-( Jeg håber,at heldet er med jer og at i snart har en spire i maven! Kram fra Lisbeth

Anmeld

7. september 2011

nattergalen

Lisbeth1985 skriver:

Vi havde desværre heller ikke held med de 3 IUI vi var igennem:-( Men set i bagkundskabens lys skulle vi heller aldrig havde været igang med det,da mandens sædkvalitet er for dårlig:-( Jeg håber,at heldet er med jer og at i snart har en spire i maven! Kram fra Lisbeth

Det er jeg ked af at høre.. Og sikke da en dårlig beslutning lægen havde taget for jer.. 
Ja jeg krydser også alt hvad jeg kan og håber det er vejen for os..

Kram

Ouafae 

Anmeld

7. september 2011

juni76

Vi blev gravide i vores 2. forsøg.. og er nu i 7 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.