cykelhjelm på 3hjulet cykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger din tumling cykelhjelm når h*n kører på 3hjulet eller scooter og andre små køretøjer

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.946 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. september 2011

serinasmor

Så en anden debat at flere af jer, giver jeres tumling hjelm på når de cykler på den 3hjulede ...

Hvor mange af jer gør det?

Må indrømme jeg slet ikke havde tænkt tanken selv ... serina kører uden hjelm på både scooter og 3hjulet... både her og i dp ...

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om jeg mener det er overflødigt med hjelm i denne situation eller ej .. hvad mener du??

god tone tak

serinasmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Christina.78

må ærligt indrømme nej tilo når hun cykler på den trehjulede for hun har næsten kun lige lært at cykle på den og det går ikke så stærkt..måske man burde..

Anmeld

6. september 2011

Diana...

scooter gør han ikke men cykel, løbecykel og 3 hjulet cykel ALTID! uanset om det her hjemme i gården eller andre steder! 

Anmeld

6. september 2011

serinasmor

Christina.78 skriver:

må ærligt indrømme nej tilo når hun cykler på den trehjulede for hun har næsten kun lige lært at cykle på den og det går ikke så stærkt..måske man burde..

Tjae .. jeg ved det ikke .. Jeg havde som sagt ikke engang tænkt tanken.... det underlige ved det er at vi bor på en meget stille vej med MANGE børn .. og ingen af dem bruger cykelhjelm på 3hjulet ... men jo .. måske man burde .. når det kommer til gå lidt stærkere ... men omvendt går det jo pænt stærkt på scooter ..

kan en 3hjulet vælte ?

Anmeld

6. september 2011

serinasmor

Diana... skriver:

scooter gør han ikke men cykel, løbecykel og 3 hjulet cykel ALTID! uanset om det her hjemme i gården eller andre steder! 

tak for svar

jeg undrer mig dog lidt

går det ikke lige stærkt på scooter som på cykel ...

jeg mener .. hvad lægger til grund for afgrænsningen ?

Anmeld

6. september 2011

SaNiNa

Nu cykler Nicklas ikke på trehjulet eller scooter ude i trafikken, men hvis han gjore så ville han få hjelm på.

Hjemme i haven har han ikke hjelm på

Anmeld

6. september 2011

Camillee

Elias har altid hjelm på. 
også selvom der er sikkerheds bøjle på han lille trehjulet cykel.  

Anmeld

6. september 2011

Mi

Jeg har stemt blank, for maja kører med hjelm når hun køre på løbecykel, men ikke på trehjulet eller scooter.

Anmeld

6. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her skal de bruge cykelhjelm på cykler og løbecykler. De har dog aldrig brugt det på den 3-hjulet. Det burde de nok, men har ikke tænkt over det.

Anmeld

6. september 2011

Diana...

serinasmor skriver:

tak for svar

jeg undrer mig dog lidt

går det ikke lige stærkt på scooter som på cykel ...

jeg mener .. hvad lægger til grund for afgrænsningen ?

Jamen det ved jeg faktisk ikke? Han køre mest på scooter på græsset da han synes det er sjovest. og de vælter anderledes på scooter end på cykel da den ikke er lige så høj. Men han har også hjelm på når han er uden for vores grund på scooter. Det det samme i dp og børnehave her scooter har man ikke hjelm på men løbecyklerne og cyklerne har man og det nok bare den vi har kørt videre her hjemme tror jeg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.