Hej piger!
Jeg har brug for jeres hjælp, da jeg er i lidt af et dilemma, måske lidt af et luksus-dilemma, men det er alligevel svært for mig 
Min søn på 3 har 4 faddere: min mands lillebror og lillesøster og så to af mine veninder. (Den ene veninde har dog aldrig været for ham og vi taler ikke sammen mere).
Nu er jeg gravid igen og skal nedkomme til januar og er så meget i tvivl omkring om den anden veninde som stadig er i hans liv også skal være fadder for lillebroderen som kommer. Hun er den mest fantastiske pige man kan forestille sig, og den mest fantastiske gudmor for min søn og den dejligste veninde for mig. Hun er der bare altid, til trods for at hun bor i Kbh og jeg i Aalborg. Hun elsker min dreng over alt på jorden og de har et helt specielt bånd. Det er virkelig dejligt. Hun vil rigtig gerne være gudmor for den næste der kommer, men tager jeg noget fra forholdet mellem hende og Micas, ved at hun også bliver gudmor for hans lillebror? De har jo det her helt specielle forhold og jeg ønsker at det skal fortsætte og på en måde synes jeg at hun er "hans" og vil ikke tage det fra ham - det ved jeg odt at jeg ikke gør, men synes alligevel lidt, at han skal have hende for sig selv.
Hun har også kastet enormt mange penge i vores venskab og i gaver til Micas (ikke mindst i benzin og flybilletter fra Kbh og til Aalborg) og hendes kæreste synes nogle gange det er lidt for meget, jeg også, men hun vil så gerne give ham alting. Han tror seriøst at han har fået ALTING af moster, som vi kalder hende. Så måske det også kunne lette lidt på deres økonomi, at hun ikke blev gudmor for den næste også, men hun vil jo gerne...
Hvad tænker I om dette og hvad havde I gjort? Jeg ved godt at jeg jo kan sige til hende at hun gerne må være gudmor for Noam, men mest for Micas stadig og at hun ikke skal bruge så mange penge på Noam som på Micas, men det synes jeg også bare er sådan lidt... Det er enten eller... Og min mand er ligeglad, det må jeg om.
Hjælp... 
Camilla 21+3
Anmeld