Endnu end update på grædefærdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Hvis han bliver ved med ikke at ville aflevere dine ting, kan du jo melde ham for tyveri.

Men ja sikke en umoden måde at opfører sig på

Kan jeg?

Men han skylder sin xkæreste penge, og en anden også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Ja, ham jeg var sammen med, som sluttede det ved at ignorer mig, og ikke åbnede døren, lovede at komme med mine ting, SENEST i søndags, idag er det tirsdag, og har iNTET hørt. Skrev enda lørdag om han kom der eller søndag, intet svar .. han er flyttet væk fra sin mors lejlighed, så var lidt på bar bund. Men men men, skrev til hans mor igår over facebook, og fik hans adresse, så tager der ned i morgen ..

Sig til ham evt med et brev, at hvis du ikke får dine ting inden "dato" så vil du melde ham til politiet for tyveri.

Anmeld

6. september 2011

SaNiNa

Anonym skriver:

Kan jeg?

Men han skylder sin xkæreste penge, og en anden også

Ja det vil jeg da gå ud fra, hvis han ikke vil aflevere det så er det jo tyveri og om han skylder penge eller ej så er det jo ikke dit problem, men hans.

du kan kun komme til at stå til regnskab for han "glæd" hvis det er i en bank og i er gift.

Så fortæl ham da at hvis du ikke får dine ting melder du det som tyveri

Anmeld

6. september 2011

SaNiNa

merethe skriver:

Sig til ham evt med et brev, at hvis du ikke får dine ting inden "dato" så vil du melde ham til politiet for tyveri.

Husk at send det anbefalet og med billeder af du sender det så har du dit på det tørre

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Kunne jeg gøre .. så kunne være han tog sig lidt sammen

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Ja det vil jeg da gå ud fra, hvis han ikke vil aflevere det så er det jo tyveri og om han skylder penge eller ej så er det jo ikke dit problem, men hans.

du kan kun komme til at stå til regnskab for han "glæd" hvis det er i en bank og i er gift.

Så fortæl ham da at hvis du ikke får dine ting melder du det som tyveri

Vi er ikke gift eller noget .. så kunne jeg jo godt gøre ..

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Husk at send det anbefalet og med billeder af du sender det så har du dit på det tørre

Go ide

Anmeld

6. september 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Mange tak

Jeg synes det virkelig er en umoden måde at slå op på, han er altså 21år plus der er et barn (mit) indblandet også ..!
Ja skal have mine ting, en pc og en nøgle, det er rimlig vigtigt jeg får det jo!

Jamen sådan en kegle !

Håber virkelig du får det løst, ellers må du jo bare tage ud til ham uventet og hente dine ting. 

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Jamen sådan en kegle !

Håber virkelig du får det løst, ellers må du jo bare tage ud til ham uventet og hente dine ting. 

Ja også mig. Skal have styr på det hele. Jeg kan ikke gå i uvished, og jeg SKAL have mine ting. Men må lige se om han åbner sin dør i morgen

Anmeld

6. september 2011

JeNoVa

Hvis du er på tale-/chattefod med hans mor, kunne du måske bare bede hende om at hente dine ting for dig. Det vil nok gøre ham rød i hovedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.