Endnu end update på grædefærdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. september 2011

Anonym trådstarter

Ja, ham jeg var sammen med, som sluttede det ved at ignorer mig, og ikke åbnede døren, lovede at komme med mine ting, SENEST i søndags, idag er det tirsdag, og har iNTET hørt. Skrev enda lørdag om han kom der eller søndag, intet svar .. han er flyttet væk fra sin mors lejlighed, så var lidt på bar bund. Men men men, skrev til hans mor igår over facebook, og fik hans adresse, så tager der ned i morgen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Ja, ham jeg var sammen med, som sluttede det ved at ignorer mig, og ikke åbnede døren, lovede at komme med mine ting, SENEST i søndags, idag er det tirsdag, og har iNTET hørt. Skrev enda lørdag om han kom der eller søndag, intet svar .. han er flyttet væk fra sin mors lejlighed, så var lidt på bar bund. Men men men, skrev til hans mor igår over facebook, og fik hans adresse, så tager der ned i morgen ..

Held og lykke herfra.

Og hold da op hvor er det grotesk at han slog op på den måde og så ik engang kan finde ud af at aflevere dine ting, jeg var bleven tosset!

Håber du får dine ting snart, så du kan lukke den dør

Herfra

Anmeld

6. september 2011

SjeBets

Er det meget vigtigt det som du har hos ham, fordi ellers  ville jeg da lade ham sejle sin egen sø .... eller bede ham sende det .. han lyder som en nederen person 

Anmeld

6. september 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Godt du slap af med den narrøv.

I guder!!!
Det er godt du har fået hans adresse af hans mor. Jeg håber det hele snart går i orden, så du kan få lukket det kapitel.

Jeg ville godt nok skamme mig over min søn, hvis han behandlede folk på så umoden og tarvelig en måde.

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Held og lykke herfra.

Og hold da op hvor er det grotesk at han slog op på den måde og så ik engang kan finde ud af at aflevere dine ting, jeg var bleven tosset!

Håber du får dine ting snart, så du kan lukke den dør

Herfra

Mange tak

Jeg synes det virkelig er en umoden måde at slå op på, han er altså 21år plus der er et barn (mit) indblandet også ..!
Ja skal have mine ting, en pc og en nøgle, det er rimlig vigtigt jeg får det jo!

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Er det meget vigtigt det som du har hos ham, fordi ellers  ville jeg da lade ham sejle sin egen sø .... eller bede ham sende det .. han lyder som en nederen person 

En bærbar og min ene lejlighedsnøgle

Anmeld

6. september 2011

SjeBets

Anonym skriver:

En bærbar og min ene lejlighedsnøgle

ja ok ... det ville jeg nok også gerne have tilbage ... 

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Godt du slap af med den narrøv.

I guder!!!
Det er godt du har fået hans adresse af hans mor. Jeg håber det hele snart går i orden, så du kan få lukket det kapitel.

Jeg ville godt nok skamme mig over min søn, hvis han behandlede folk på så umoden og tarvelig en måde.

Ja, er heldigvis noget til det punkt, hvor jeg er blevet kold, og bare skal have mine ting, og han kan få sine!

Jeg tror ikke hans mor ved noget som helst alle tror vi stadig er kæreste, af dem han kender :/

Men ja umoden .. det er der INGEN tvivl om

Anmeld

6. september 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

ja ok ... det ville jeg nok også gerne have tilbage ... 

Ja det lidt vigtigt .. men tager bare der ned, tror han får et chok men var det fx tøj eller noget. Så havde jeg ladet ham sejle sin egen sø

Anmeld

6. september 2011

SaNiNa

Hvis han bliver ved med ikke at ville aflevere dine ting, kan du jo melde ham for tyveri.

Men ja sikke en umoden måde at opfører sig på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.