Gravid og arbejde på plejehjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2009

starsofheaven

Hej

jeg har været i hjemmeplejen indtil 6 graviditets måned og jeg havde det så hårdt ved det og var en del sygemeldt da min ryg ikke kunne klare det, og jeg var enda udkørende på cykel el gå ben og jeg havde hver morgen jeg sku op og på arbejde øv øv... men jeg kom heldigvis igennem det. Og havde meget kvalme og selv den lugt og de ting vi ser blev for emget for mig, normalt er det ikke noget problem for mig men da jeg var gravid var det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2009

Mca<3

Hej jeg arbejder også i hjemmeplejen ,, Du skal huske at sige til planlæggeren at du ikke må komme ud til kemo patienter Jeg blev sygemeldt 3 mdr inde i graviditeten .. jeg blødte en del

Anmeld

17. januar 2009

Becks

fam.4xc skriver:

Kan huske en episode hos en sclerose patíent i hjemmeplejen jeg har hos engang... hun sku bare så meget på sin bækkenstol.. men jeg måtte jo ik lifte hende før min kollega dukke op... det nænnede jeg simpelthen ik hun sku vente på når hun sådan sku af med aff... så jeg liftede hende med loftlift alene fra kørestol til bækkenstol og fik mega balle over det...

Men stakkels dame jo

Nu lifter vi kun 2 sammen hvis det er tunge beboere eller nye beboere vi ik rigtig kender til deres egne funktioner endnu.... og tit dropper vi liften hvis vi er 2 og forflytter dem sammen istedet - det er sgu noget nemmere og hurtigere når man feks står med en dame på 40 kilo

Haha jeg har lavet den samme, også med en sclerose patient, hun skulle også fra seng til bækkenstol, så der tog jeg også loftliften... Og mega balle til mig også...

Ja, det kan jeg godt se, det er nemmere...

Knus

Anmeld

17. januar 2009

Findusinde

3 gangs mor skriver:

Hej jeg arbejder også i hjemmeplejen ,, Du skal huske at sige til planlæggeren at du ikke må komme ud til kemo patienter Jeg blev sygemeldt 3 mdr inde i graviditeten .. jeg blødte en del

Tak for tippet!

Anmeld

17. januar 2009

Findusinde

3 gangs mor skriver:

Tak for tippet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.