flaske i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.511 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Anonym trådstarter

Min søn er 10mdr og han er i vuggestuen i 6 timer uden at de giver flaske . Kan han godt undvære flasken i vuggestuen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Min søn er 10mdr og han er i vuggestuen i 6 timer uden at de giver flaske . Kan han godt undvære flasken i vuggestuen?

Ja det kan han sagtens.. umiddelbart ville jeg gemme flasken som en del af putteritualet til aften

Anmeld

5. september 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Ork, den har han ku undvære længe!

- ngen mener endda man skal stoppe med det der flaske fra 4 mdr, fordi de der kan drikke af en kop.

Så helt sikkert ja til han kan undvære flasken

Anmeld

5. september 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Vores datter er 10 mdr. og skal begynde i vuggestue på torsdag i næste uge - jeg forventer (efter hvad jeg har hørt fra andre), at Laura får en flaske i vuggestuen.. Hun får 4 om dagen..

Anmeld

5. september 2011

MLT

Kan du ikke bede pædagoerne om at give ham en flaske, hvis du mener, at han har brug for det ?

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

EmmaJosephine skriver:

Kan du ikke bede pædagoerne om at give ham en flaske, hvis du mener, at han har brug for det ?

Jo har sagt det til dem har købt flaske til dem og mælk men de giver ham det ikke

Anmeld

5. september 2011

musse1

Anonym skriver:

syns du skal tage yderlig en snak med pædagogerne og sige du vil ha han for 1 eller 2 flasker i løbet af dagen, hvis det er det du ønsker. for er jo stadigvæk dit barn og dig de skal lytte til.. 

Anmeld

5. september 2011

Clisolka

Han kan sagtens undvære flasken i vuggestuen

Vi startede i vuggestue i torsdags, og de spurgte selv ind til om de skulle give min datter flaske. Men det er ikke nødvendigt idet hun stoppede med flasken da hun var omkring 8 mrd. gammel

Tag en snak med dem omkring 1-2 flasker i vuggestuen 

Anmeld

5. september 2011

D-Micka

Som de andre siger: det kan han sagtens..

Herhjemme får han en om morgenen og om aftenen.. Når han står op i seng.. Han er kun 6 mdr.

Krydser for han får en god start

Anmeld

5. september 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Får han også kun flaske derhjemmei løbet af dagen?..........han kan jo sagtens spise rugbrødsmadder eller andet fast føde nu, hvilket jeg mener er bedre end så meget flaske når han er så gammel...mine børn er startet i dagpleje fra henholdsvis  8 mdr og 9 mdr. og har aldrig fået flaske i dagplejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.