Forresten, i et par indlæg længere oppe, har jeg skrevet at hun normalt sover kl.07 - der skulle selvfølgelig stå, at hun normalt kommer i seng/sover kl.19 
Hun vågner kl.06
Spiser morgenmad kl.07
Sover kl.08.00-kl.08.30
Sover igen kl.12-?
Spiser aftensmad kl.17.30
Bliver puttet kl.19 og sover med det samme, til næste morgen..
Synes det ser ret normalt ud, og det er nogenlunde den rytme hun kører fast efterhånden.. Kan ikke helt forstå, hvad alt det postyr skal laves over, fordi hun én gang sover lidt længere om formiddagen.. Forstår slet ikke, hvorfor vi får af vide, at vi skal vække hende tidligere om morgenen, hvis hun ikke vågner af sig selv, når hun nu normalt kun sover til kl.06. Jeg går da et eller andet sted ud fra, at hvis hun virkelig sover længere end til kl.06, at så er det fordi hun har brug for lidt ekstra søvn..
Det er jo ikke fordi vi flytter hver 14.dag, og hun har været "advaret" om det siden d.15 aug. at der måske kom nogen reaktioner nu her, og synes da hun er sluppet billigt, hvis det kun er 30 min rutine ændring hun var nødt til, og ikke at skulle stå med en skrigende baby som ikke kan finde hoved og hale i noget, og er snotforvirret
Der er sket en del ændringer på det sidste, både hjemme og ny dp'er, så synes faktisk hun har klaret det rigtigt flot!
Anmeld