Cajsa startede i ny dp her d.15 august, og vi har som sådan ikke problemer med hende, men der er nogen småting der irriterer mig lidt, og nu vil jeg bare gerne høre, om det bare er mig 
Hun har flere gange sagt, inden for de par uger hun har været der, at vi TIDLIGST må komme med hende kl.08.45, hvilket selvfølgelig er i orden, da det er dét tidspunkt vi har sat på. Så har hun også fortalt rigtigt mange gange nu, at vi SENEST skal være ude af døren igen kl.15.15, hvilket igen, er helt i orden, da det er det tidspunkt vi har sat på.. Men nu har hun bare sagt det så mange gange!!! Og vi har på intet tidspunkt kommet før eller efter, de aftalte tidspunkter.. Så havde jeg da kunnet forstå det!
Vi har faktisk snakket om at skifte over til fuld tid, udelukkende for at slippe for at høre om det igen 
Nå, men så idag, så sov Cajsa til kl.06.45 hvor vi var inde og vække hende. Hun kom i seng igår til normal tid kl.07, og sover normalt til kl.06.. Så da hun kom ud i dp'en sov hun fra kl.08.30 til kl.09.30, istedet for sin normale halve time, hvilket vi også fik "ballade" over.. Det måtte altså ikke ske, så måtte vi vække hende noget tidligere
Vi flyttede i torsdags, hvilket dp'en ved, da det har været min kærestes mor der har hentet Cajsa + vi fortalte det til opstartsmøde.. Troede da hun ville have en smule mere forståelse for, at det kan være hårdt for en baby på 10 mdr, at flytte hjem?!
Hvis der ikke er det ene, så er der dælme det andet 
Hun passer godt nok på Cajsa, men ih hvor går det her mig efterhånden på nerverne..
Anmeld