Æbler!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.569 visninger
36 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Chillien

Har fået en hel posefuld af æbler..

Manden insisterer på at jeg laver æblekage.. Men hvad skal jeg finde på med resten? Kan ikk selv lide æblekage nemlig..

Og kan ikk finde min juicepresser... desværre..

Nogen der har nogle gode opskrifter på et eller andet man kan bruge æbler til..? Så kom hid med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

LLN

Kog æblegrød af dem alle sammen, så kan du fryse det ned i mindre portioner og glæde manden med æblekage i løbet af efteråret/vinteren.

Anmeld

5. september 2011

sne190810

Riv et halvt til et helt æble om morgenen, og bland i din havregrød. Tilsæt evt lidt kanel ..

Dejlig sund start på dagen

Anmeld

5. september 2011

SjeBets

er det gammeldags æblekage du ikke kan lide eller kage med æble i ? 

jeg plejer at lave en sukkerbrødsbund og så putte æble og kanel i, det smager skønt med lide creme fraiche til 

Anmeld

5. september 2011

Madam Blå

Halve æbler pakket ind i sølvpapir med kanelsukker i ovnen. Og så fløde til Mums!

Anmeld

5. september 2011

Madam Blå

Eller en æbletærte med creme fraiche Også rigtig lækkert.

Anmeld

5. september 2011

Chillien

LLN skriver:

Kog æblegrød af dem alle sammen, så kan du fryse det ned i mindre portioner og glæde manden med æblekage i løbet af efteråret/vinteren.

Njah.. Det er bare æblegrød og æblekage jeg ikk kan lide.. Og jeg vil også have noget

Anmeld

5. september 2011

Chillien

sne190810 skriver:

Riv et halvt til et helt æble om morgenen, og bland i din havregrød. Tilsæt evt lidt kanel ..

Dejlig sund start på dagen

Ja det var en fantastisk ide..  Det er mere mig..

Anmeld

5. september 2011

Chillien

SjeBets skriver:

er det gammeldags æblekage du ikke kan lide eller kage med æble i ? 

jeg plejer at lave en sukkerbrødsbund og så putte æble og kanel i, det smager skønt med lide creme fraiche til 

Det er nok gammeldags.. Og så laver min mor en rå æblekage som jeg også bare har spist for meget af.. Ad bad..

Men ku nok godt lave kage med kanel og sådan.. Det mener jeg godt jeg kan lide..

Anmeld

5. september 2011

Chillien

Madam Blå skriver:

Halve æbler pakket ind i sølvpapir med kanelsukker i ovnen. Og så fløde til Mums!

Dét lyder lækkert... Putter man så bare kanelsukkeret i hulning hvor kernerne har været? Og hvor længe skal de bage?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.